۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۱۹۳۷۶
فضل الله:

رژیم صهیونیستی به دنبال اشغال کامل کرانه باختری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت تاکید کرد که هدف از اشغال بخش‌های بیشتری از کرانه باختری و شهرک‌سازی، انحلال حکومت خودگردان فلسطین و اشغال کامل کرانه باختری است.
سيد علي فضل الله امام جمعه بيروت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت در بیانیه‌ای که امروز منتشر شد با انتقاد از سکوت جهان عرب در قبال تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تصریح کرد: آنچه فلسطین را تهدید می‌کند به مراتب خطرناک‌تر از بحران کشورهای عربی و اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به نسل کشی و قتل عام مردم فلسطین به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول بوده و همه تلاش خود را برای نابودی مقاومت و ایستادگی مردم به کار گرفته است.

 

این عالم لبنانی با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای اشغال بیشتر زمین‌های کرانه باختری و ساخت شهرک‌های صهیونیستی در آن، گفت: رژیم صهیونیستی درصدد انحلال حکومت خودگردان فلسطین و اضافه کردن همه بخش‌های کرانه باختری به مناطق اشغالی است.

 

حجت الاسلام فضل الله با تاکید براینکه برخی کشورهای عربی و اسلامی ظلم بزرگی را در حق ملت مظلوم فلسطین مرتکب می‌شوند، افزود: پس از ایستادگی قهرمانانه مقاومت در نوار غزه، گروه‌های مختلف فلسطینی باید وحدت و یکپارچگی خود را تقویت کرده و اجازه ندهند رژیم صهیونیستی با افزایش شهرک سازی‌ها تلاش دارد به مساله فلسطین خاتمه ببخشد.

 

وی خواستار افزایش تلاش‌ها در کرانه باختری برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی شد و گفت: باید صهیونیست‌ها را مجبور به عقب نشینی از مرزهای سال 1948 کرد تا بدین وسیله ضربه محکمی را به این رژیم وارد کرد./983/ب902/د

ارسال نظرات