۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۲۶۱۱۲
امام جمعه جواد آباد ورامین:

خانواده اساس اصلاحات واقعی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بخش جواد آباد شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت تقویت بنیان خانواده گفت: خانواده سلول اصلی جامعه و اساس اصلاحات واقعی در کشور است.
حجت الاسلام سيد حسين حسيني امام جمعه بخش جواد آباد ورامين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه بخش جواد آباد ورامین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با توجه به نزدیکی ماه محرم به نمازگزاران توصیه کرد: سعی شود عزاداری ها هدف نباشد بلکه وسیله ای باشد تا به شعور حسینی برسیم.

 

وی خواستار برنامه ریزی مجالس و عزاداری ها برای تبدیل به کانون زمینه ساز ظهور حضرت بقیة الله(عج) شد.

 

 داعش؛ آخرین ترفند غرب در آزمایشگاه منافع استعماری است

 

امام جمعه جواد آباد حضور جریان به ظاهر دینی داعش در منطقه را آخرین ترفند غرب در آزمایشگاه منافع استعماری خواند و گفت: وقتی غربی ها نتوانستند جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرند به سراغ بقیه جهان اسلامی رفتند که آنها را رو در روی ایران بگذارند.

 

وی با اشاره به ائتلاف نمایشی علیه داعش توسط آمریکایی‌ها گفت: وقتی غرب دید، طناب داعش در حال پاره شدن است به شدت وحشت زده شد و احساس خطر کرد، از این رو اقدام به ایجاد این ائتلاف نمایشی کرد.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: البته داعش خطری برای انسانیت، همه مذاهب، اقوام و ادیان است و یک جریان صهیونیستی است که راهبرد اسلام ستیزی و تلاش برای ایجاد نفرت جهانی نسبت به اسلام را در دستور کار خود دارد.

 

وی با اشاره به حکم اعدام آیت الله شیخ نمر النمر از سوی حکومتی که خود را مرکز اسلام می‌داند، این حکم را مردود دانست و گفت: این حکم خلاف عدالت و مروت است.

 

امام جمعه جواد آباد با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت بدنی و تأکید اسلام به مسأله سلامت و قدرت جسم و جان، تصریح کرد: رهبران اسلام باید در سلامت جسم, اعتدال خلقت و قدرت علم و معنویت سرآمد دیگران باشند.

 

وی ادامه داد: معصومان(ع) با شرایط خاصی که داشتند، باز هم قدرت و مهارت جسمى خود را در تیراندازى و اسب دوانى به نمایش مى گذاشتند و اعجاب و تحسین حاضران را برمى انگیختند.

 

حجت الاسلام حسینی اذعان کرد: از نظر اسلام یک ورزشکار باید با ایمان، امین و دارای دانش و بینش وسیع بوده و همیشه در کارهای خیر سبقت داشته باشد.

 

وی با بیان اهمیت تقویت بنیان خانواده از زبان رهبر معظم انقلاب پیشرفت کشور را در گرو خانواده خواند و افزود: خانواده سلول اصلی جامعه، بخش اصلی تمدن اسلامی، محل آسایش و آرامش انسان، محل بالندگی عواطف و احساسات، محل تربیت نسل بشر، اساس اصلاحات واقعی در کشور است.

 

امام جمعه بخش جواد آباد در پایان افزود: باید تلاش کرد بنیان خانواده را از تزلزل نجات داد که یکی از آنها عفت و حیای خانواده است که غرب آنرا هدف قرار گرفته که اگر آن را بگیرد تمام خیرات و آثار خوب خانواده از بین خواهد رفت./804/پ202/ب4

ارسال نظرات