۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۲۳۱۶۹۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین؛

مخالفان اجرای امر به معروف و نهی از منکر وابسته به فتنه‌گران هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نماینگی ولی فقیه در سپاه ورامین با بیان اینکه مخالفان اجرای امر به معروف و نهی از منکر وابسته به فتنه‌گران هستند، گفت: بسیجیان جان بر کف و پیرو ولایت اجازه نخواهند داد تفاله های فتنه گران در خصوص ضروریات دین اظهار نظر کنند.
حجت الاسلاممحمد جغتايي

حجت الاسلام محمد جغتایی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورامین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت تشکیل بسیج گفت: بنا به سیاست رسول خدا و با هدف امر به معروف و نهی از منکر، بسیج از صدر اسلام آغاز و تا ظهور دولت حق ادامه خواهد داشت.

 

وی اصحاب پیامبر را بسیجی خواند و افزود: از همان ابتدای اسلام هم از لحاظ تجهیزات و هم منابع انسانی، دارایی های کفار و مشرکان بیشتر از مسلمانان بود، نیروهای پیامبر از یک نفر شروع تا به ده‌ها و صدها نفر رسیدند که این موفقیت به دست نمی آمد مگر اینکه هر کدام از بسیجیان در رکاب پیامبر(ص) آمر به معروف و ناهی از منکر بوده باشند.

 

حجت الاسلام جغتایی ادامه داد: بسیاری از بسیجیان اصحاب پیامبر در حین امر به معروف و نهی از منکر زیر شکنجه ها جان دادند و بعضی دیگر از آن‌ها در نبردهای حق علیه باطل با وجود سر و صورت خونین، باز هم از نبرد عقب نشینی نمی کردند.

 

رکن امر به معروف قوی تر از سلاح موشک

 

وی بیان داشت: تنها سلاحی که می تواند قوی تر از موشک عمل و دشمن را نا امید کند سلاح امر به معروف و نهی از منکر است که امام حسین(ع) هم با همین رمز عاشورای پیروزمندانه را به نفع اسلام رقم زد و امروز این میراث گران‌بها به دست ما رسیده است.

 

این مقام مسؤول با توجه به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر اشاعه امر به معروف و نهی از منکر توسط سازمان بسیج مستضعفین، از بعضی منتقدان که بسیج را فقط یک نیروی نظامی معرفی می کنند گلایه کرد و گفت: عده ای می‌گویند بسیج نباید در موضوع امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کند؛ این‌ها کسانی هستند که آب در آسیاب دشمن می ریزند و شاید به نوعی ریگی در کفششان دارند.

 

وی حضور بسیجی را در تمام برنامه های حفاظت از دین و حمایت و پشتیبانی از رهبر دین و ولی امر مسلمین ضروری دانست و اذغان داشت: تنها نیرویی که طاقت و توانایی مقابله با دشمن را دارد نیروی پر قدرت و منسجم بسیج است که باید با آگاهی و آگاه‌سازی و امر به معروف و نهی از منکر در خط مقدم جنگ حضور پیدا کند و اجازه نفس کشیدن به دشمن ندهد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ورامین ضرورت اجرای امر به معروف و نهی از منکر در عصر حاضر را مهم‌تر از عصر پیامبر(ص) و امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: امروز تمام کفر با تمام ساز و برگ شیطانیش در مقابل تمام اسلام قرار گرفته است.

 

این کارشناس دینی در ادامه بیان داشت: کسی که مخالف اجرای امر به معروف و نهی از منکر باشد، دین اسلام را انکار کرده و اگر از روی آگاهی و عمدی باشد ملحد است .

 

وی در پایان با بیان اینکه مخالفان اجرای امر به معروف و نهی از منکر وابسته به فتنه‌گران هستند، مطرح کرد: بسیجیان جان بر کف و پیرو ولایت اجازه نخواهند داد تفاله های فتنه گران در خصوص ضروریات دین اظهار نظر کنند./804/ت302/ب4

ارسال نظرات