۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۳۳۶۸۱

جلسه ارائه گزارش روند برگزاری اجلاسیه سراسری نماز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه ارائه گزارش روند برگزاری اجلاسه سراسری نماز با حضور رؤسای نهادهای پشتیبان در استانداری خوزستان برگزار شد.
جلسه ارائه گزارش روند برگزاری اجلاسیه سراسری نماز برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه ارائه روند برگزاری اجلاسیه سراسری نماز با حضور روسای نهادهای پشتیبان این اجلاسیه بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری خوزستان برگزار شد.

 

عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان در این جلسه با اشاره با اعلام آمادگی خوزستان برای برپایی این اجلاسیه گفت: تا کنون 4 جلسه معنوی برگزار شده که هدف آن ها اجرای موفق اجلاسیه سراسری نماز در خوزستان است.

 

وی تصریح کرد: اجلاسیه پیرغلامان حسینی نمونه ای از یک برنامه موفق و بزرگ مذهبی بود که تلاش و همکاری نهادهای فرهنگی خوزستان را به نمایش گذاشت.

 

مقتدایی ابرازداشت: شورایی با همکاری مسؤولان نهادها و مردم تشکیل و گزارشی از کارکردهای نهادهای برگزار کننده این فعالیت ها را ارائه خواهد کرد.

 

استاندار خوزستان با اشاره به تلاش های مستمر استانداری در ارتقا سطح امکانات این استان گفت: طی 13 ماه گذشته بیش از 30 پروژه بزرگ در خوزستان افتتاح شد.

 

وی همچنین اظهارداشت: قانون و شرع ضامن آزادی فعالیت های مردمی بوده وهیچ کس حق ندارد این حقوق را زیر پا بگذارد.

 

بر اساس این گزارش علی عماد، قائم مقام استاندار در اجلاسیه نماز با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های انجام شده اظهارداشت:برگزاری همایش نماز در 9 شهرستان، مرمت و بازسازی نمازخانه های بین راهی، تشکیل کمیته هماهنگی با محوریت آموزش و پروش، و دعوت از 60 روحانی برای مشارکت در ترویج نماز از جمله برنامه های بوده که برای استقبال از اجلاسیه سراسری نماز صورت گرفته است.  

 

وی افزود: اجلاسیه سراسری نماز افتخاری بزرگ برای مردم ولایتمدار و دین مدار خوزستان خواهد بود.

 

عماد تصریح کرد: برای رسیدن به جامعه با ایمان ابتدا باید اعمال و کردار خود را بر اساس نماز تدوین کنیم.

 

همچنین در این جلسه حجت الاسلام محمد مرعشی معاون ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به اهمیت نماز گفت: نماز امانتی سنگین الهی بوده که از جانب خداوند بر انسان ها واجب شده است.

 

وی افزود: شرط قبولی نماز اخلاص بوده که داشتن آن سبب پذیرفته شدن این فریضه الهی می شود.

 

حجت الاسلام مرعشی در ادامه اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر نیز از دیگر فرضیه های مقدس الهی بوده که خلاصه ای از همه واجبات است.

 

معاون ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در پایان تصریح کرد: معروف همان ولایتمداری و محبت به اهل بیت(ع) و منکر نیز همان دشمنی با اهل بیت(ع) است.

 

گفتنی است، در این جلسه حکم دبیری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر به احمد سیاحی معاون عمرانی استاندار خوزستان اعطا شد./9452/پ202/ب4

ارسال نظرات