۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۳۴۱۸۲

گروهان فاتحین در حوزه علمیه قائمشهر افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ گروهان ویژه طلاب بسیجی با عنوان فاتحین با حضور فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلای مازندران در حوزه علمیه قائم شهر افتتاح شد.
بسيج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، سردار حمیدرضا رستمیان، فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در مراسم افتتاح این گروهان با مهم ارزیابی کردن پیوند بسیج و حوزه علمیه در جهت دفاع و تبیین ارزش های دینی و انقلابی گفت: ترویج و تبلیغ ارزش های دینی، الهی و آشنایی با اسلام ناب نیاز به همت علما و مبلغان دارد.

 

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته از هر ابزاری برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کردند، افزود: تهدید، تحریم و جنگ هشت ساله تلاش دشمن برای تسلط به کشور و همچنین تحقق اراده و خواسته های خود بر ملت ایران بوده است.

 

سردار رستمیان بیان داشت: ما امروز وظیفه داریم به عنوان پویندگان راه شهدا و به عنوان مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در خدمت جامعه دینی باشیم و این کار شدنی نخواهد بود مگر اینکه ابتدا در وجود خودمان فرهنگ شهادت، دین طلبی و ولایت مداری را احیا کنیم.

 

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا از جنگ نرم به عنوان تهدیدی با پیچیدگی و ظرافت خاص نام برد و بر ضرورت آمادگی لازم و همه جانبه در این خصوص تأکید و افزود: طلاب و روحانیان پرچمداران این مبارزه هستند و حوزه‌های علمیه نقش برجسته‌ای در این خصوص عهده دار هستند.

 

یادگار دفاع مقدس با اشاره به این که بخش عمده ای از نیروهای رزم سپاه را بسیجیان شکل می دهند، گفت: گردان هایی با عناوین بیت المقدس، امام حسین(ع) و عاشورا محور سازمان دهی و آموزش های این افراد به شمار می روند.

 

وی افزود: نیروی بسیج یکی از قدرت های باز دارندگی هستند که فکر تجاوز به کشور را از سر دشمنان دور کرده است و گردان فاتحین نیز زمینه ساز ارتقا و افزایش روحیه معنوی بسیجیان و سپاهیان را فراهم می آورد.

 

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا، ایران اسلامی را الگویی بی‌بدیل برای دیگر کشورها و ملت‌های جهان دانست و تصریح کرد: فاتحین گردان شاخص و ویژه سپاه کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که سازماندهی و تمرکز روحانیان متفرق در این مجموعه را فراهم آورده بود.

 

سردار رستمیان راه اندازی گروهان فاتحین در حوزه علمیه را زمینه ساز سازماندهی نیروی طلاب و روحانیان بسیجی برای مقابله با جنگ های نرم دشمنان برشمرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات