۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۳۸۹۵۸
در آستانه هفته وحدت؛

سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی استان زنجان امروز در مرکز استان و با حضور قاریان و حافظان ممتاز استانی برگزار شد.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم صبح امروز در زنجان و با حضور قاریان و حافظان ممتاز استانی از شهرستان های مختلف استان زنجان برگزار شد که بخش برادران در امامزاده سید ابراهیم(ع) و بخش خواهران نیز در مسجد زینبیه اعظم زنجان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، افراد حاضر در این رقابت قرآنی بزرگ استانی نفرات اول، دوم و سوم مرحله شهرستانی هستند که به مرحله استانی راه یافته اند که امروز در رشته های ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 و 10 جز قرآن کریم با هم به رقایت پرداختند.

 

این دوره از مسابقات استانی قرآن کریم در زنجان با حضور رده های مختلف سنی برگزار شد که به دو بخش بالای 16 سال و پایین 16 سال تقسیم می شوند و در گروه سنی بالای 16 سال، 61 نفر آقا و 58 خانم و در گروه سنی زیر 16 سال که با عنوان "شکوفه ها " نامگذاری شده اند نیز 54 آقا و 50 خانم شرکت کرده اند.

 

گفتنی است؛ مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در همه شهرستان ها و برخی از شهرهای استان زنجان برگزار شده است./949/پ203/ب6

ارسال نظرات