۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۴۰۰۹۸
رییس سازمان اوقاف کشور:

حفظ اتحاد امت اسلامی مهم ترین جلوه‌ عمل به احکام قرآن است

خبرگزاری رسا ـ رییس اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر این که اتحاد شیعه و سنی، رمز نابودی تروریسم تکفیری آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: حفظ اتحاد بین مسلمانان از مهم ترین جلوه‌های عمل به احکام قرآن است.
حجت الاسلام محمدي رييس سازمان اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام علی محمدی، ربیس اوقاف و امور خیریه کشور امروز در جمع علما سنت و اهل سنت و شیعه و مردم شهرستان تالش در مسجد جامع این شهر با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا اتحاد همبستگی بی نظیری بین ملت ایران اعم از شیعه و سنی وجود دارد، اظهار داشت: امروز شیعه و سنی در ایران اسلامی به برکت انقلاب با آرامش و بردارانه زندگی می کنند.

 

حجت الاسلام محمدی سرافرازی مسلمانان را در سایه وحدت و همدلی دانست و در ادامه  با بیان این که مام خمینی(ره) با عمل به سیره رسول اکرم(ص)، منادی وحدت در جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی الهی بودند، افزود: حفظ اتحاد بین مسلمانان از مهم ترین جلوه‌های عمل به احکام قرآن است.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر این که وحدت یعنی اینکه مسلمانان با هر عقیده‌ای که دارند با همدلی برای ایجاد وحدت گام بردارند، خاطرنشان کرد: وحدت شیعه و سنی،  رمز نابوذی تروریسم تکفیری آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 

وی با تاکید بر این که وحدت سنت الهی بوده و سفارش شهدا و اسلام است، اظهار داشت: هر جامعه‌ای که وحدت و هماهنگی داشته باشند با سربلندی، سرافرازی و عزت رندگی می‌کنند.

 

حجت الاسلام محمدی با تصریح بر این که دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی بین مسلمانان است، حاطرنشان کرد: دشمنان اسلام می‌خواهند جایگاه قرآن و کعبه را بین مسلمانان تضعیف کنند.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این که در هر مقطعی که مسلمانان همدل و یک صدا بودند سرافراز شدند، افزود: هر گز نباید از ترفندها و توطئه های دشمنان اسلام غافل شد امروز ایران اسلامی در سایه وحدت شیعه و سنی با اقتدار در برابر استکبار ایستاده است.

 

حجت الاسلام محمدی  با اشاره به کشتار مسلمانان از سوی تروریست های تکفیری در منطقه گفت: داعش از توطئه‌های دشمنان برای اختلاف افکنی در دنیای اسلام است.

 

وی با بیان این که تاکید بر اقامه نماز جمعه، نماز عید فطر، قربان و نماز جماعت بیانگر توجه اسلام به اتحاد و حضور مسلمانان در کنار یکدیگر است، تصریح کرد: مجموع عبادات پیامی وحدت بخش دارد که الهام گرفته از قرآن و مکتب اسلام است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه گیلان با تاکید بر این که کشتار مردم بیگناه شیعه و سنی در غزه، فلسطین و عراق گواهی بر دشمنی استکبار و صهیونیسم با مسلمانان است، تصریح کرد: دشمن با طراحی نقشه‌های شومی به دنبال اسلام‌هراسی و انزوای دین اسلام بوده ولی هرگز با وحدت شیعه و سنی در این راه موفق نمی‌شود./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات