۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۴۱۲۴۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

امنیت و پیشرفت ایران اسلامی مدیون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، پاسداشت ارزش های اسلام و ضامن بقای انقلاب است.
حجت‌الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان جمعه شب در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در محفل انس با شهدای کاشان، گفت: شهدا با تقدیم جان خود برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی تلاش کردند و امنیت، پیشرفت، عزت و عظمت ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا است.

 

وی گرامی داشت یاد و خاطره شهدا را پاسداشت از ارزش های اسلام و ضامن بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدا جان خود را که عزیزترین سرمایه عمر آنها بود در راه اسلام و نظام فدا کردند تا ما امروز پاسدار آرمان های شهدا باشیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بر شمردن برخی از توطئه های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یادآور شد: هر یک از این توطئه های دشمنان اسلام و نظام کافی بود تا یک نظامی را به ورطه نابودی بکشاند، اما تمامی توطئه های دشمن یکی بعد از دیگری با رهبری مدبرانه ولایت فقیه و بصیرت، هوشیاری و موقعیت شناسی مردم تمامی توطئه های دشمنان اسلام و نظام نقش برآب شده است.

 

حجت‌الاسلام حسینی توطئه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در فتنه 88 را یکی از مهم ترین این اقدامات دشمن دانست و گفت: اخیرا یکی از نماینده های مجلس، بیانات سخیف و بی مبنایی را در زمینه حماسه بزرگ روز نهم دی ماه ارائه و از این روز مبارک به یوم الشیطان تعبیر کرده است که نمایندگان مجلس باید برخورد قاطعی با این نماینده داشته باشند و صلاحیت وی را مجددا بررسی کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مذاکرات اخیر هسته ای ایران با گروه 1+5 گفت: نباید همه چیز را به تحریم ها و مذاکرات هسته ای گره بزنیم و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی تحریم ها از آغاز انقلاب تاکنون بوده است اما مهم این است که همه پیشرفت ها در شرایط تحریم رقم خورده است.

 

حجت‌الاسلام حسینی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بصیرت افزایی در بین اقشار مختلف مردمی یاد آورشد: اگر مردم دارای بصیرت لازم باشند، قطعا دشمنان در توطئه های خود مانند گذشته ناکام خواهد ماند.

 

لازم به ذکراست، محفل هفتگی انس با شهدا، جمعه شب،با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، در جوار مرقد مطهر شهید احسان روحی سومین شهید انقلاب اسلامی کاشان برگزار شد./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات