۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۴۱۶۶۹
به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان؛

محفل قرآن دانش آموزی با تجلیل از اساتید پیشکسوت قرآنی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر کاشان از برگزاری محفل قرآنی دانش آموزی همراه با تجلیل از اساتید پیشکسوت قرآنی شهرستان کاشان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید عبدالرضا تولیت، دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر کاشان ظهر امروز  در حاشیه دومین جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در این نشست تصمیمات مهمی برای اجرای برنامه های مختلف قرآنی در دهه فجر امسال گرفته شد.

 

وی با اشاره به این که برای نخستین بار محفل قرآنی دانش آموزی به شکل و محتوایی جدید در دستور کار کمیته قرار گرفته است یادآور شد: این محفل قرآنی، سه شنبه 14 بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 صبح در کانون جوانه ها برگزار خواهد شد.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: در این محفل قرآنی، علاوه بر تلاوت قاریان و حافظان دانش آموز و اجرای تواشیح از سوی مؤسسه قرآنی نور، برای نخستین بار از 4 استاد و معلم پیشکسوت قرآنی شهرستان کاشان تجلیل خواهد شد.

 

تولیت افزود: این برنامه یکی از برنامه های شاخص این کمیته است که با همکاری مشترک اداره تبلیغات اسلامی کاشان، اداره آموزش و پرورش، شهرداری برگزار می‌شود.

 

وی یاد آورشد: شهرستان کاشان هرکجا مسابقات قرآنی‌کشور اعم از مسابقات قرآنی دانش آموزی، بسیج، نیروهای مسلح، دانشگاهی، کارمندی و کارگری برگزار شده است یک پای ثابت این مسابقات بوده و رتبه های اول تا سوم این مسابقات را کسب نموده است ضمن این که در مسابقات قرآنی خارج از کشور نیز شهرستان قرآنی دارالمومنین کاشان در ردیف های اول تا سوم بوده است.

 

شایان ذکر است، مسؤولیت کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کاشان با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان است و اداره آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، شورای هیئات مذهبی، نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج از دستگاه های عضو این کمیته است./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات