۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۴۲۲۲۲
مسؤول دبیرخانه مساجد لرستان خبرداد؛

برگزاری بیش از 2 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در مساجد لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان از برگزاری برنامه های دهه فجر در بیش از 2 هزار مسجد استان خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان، صبح امروز، در جلسه کمیته ستاد مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی که در کانون مساجد لرستان برگزار شد، با محکوم کردن اهانت دشمنان نسبت به ساحت مقدس پیامبر(ص) گفت: در سال جاری برنامه های دهه فجر در 2 هزار و 200 مسجد استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های دهه فجر با همکاری کانون های مساجد، بسیج، دبیر ستاد اقامه نماز و سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در مساجد استان برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نقطه اصلی پیروزی انقلاب مساجد است، افزود: مسجد مکانی مقدس که موجب برقراری آرامش و امنیت آرامش می شود.

وی در ادامه با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان در راستای این که حضور جوانان در مساجد کمتر شود، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه ها دهه فجر در مساجد زمینه حضور با نشاط جوانان را در این مکان مقدس فراهم می کند.

مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان بیان داشت: تبیین نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت هرچه بیشتر نمازگزاران مساجد در امر برنامه ریزی، آیین های گرامی داشت ایام الله دهه فجر و آشنایی آنان با دستاوردهای انقلاب از اهداف تشکیل کمیته ی مساجد بیان کرد.

وی افزود: فراهم سازی زمینه آشنایی اقشار مردم با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تکریم از مقام والای ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده های شهدا از جمله برنامه های این ستاد در ایام دهه فجر است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: برگزاری همایش کاربردی با حضور ائمه جماعات و اصحاب مساجد در جهت تقویت مشارکت های مردمی و گسترش بیشتر برنامه های دهه فجر در سطح مساجد از جمله وظایف ستاد کمیته دهه فجر است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات