۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۴۳۸۹۲
استاندار لرستان:

نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی انکار ناشدنی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان با اشاره به نقش بازار در کنار دیگر نهادها در پیروزی انقلاب گفت: بازاریان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی دارند.
هوشنگ بازوند ، استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، پیش از ظهر امروز، در مراسم تجلیل از مردان عاشورایی اصناف و بازاریان خرم‌آباد که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: از مصادیق فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، بازاریان و اصناف هستند.

وی با اشاره به نقش و حضور مؤثر بازاریان در عرصه های گوناگون بیان داشت: نقش بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

بازوند با بیان این که بازار و پیروزی انقلاب با هم عجین هستند، افزود: بازار همواره مرکز تجاری کشور بوده و چون مردم جامعه مقید به رعایت اسلام بودند.

وی با اشاره به نقش بازار در پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: بازار در کنار دانشگاه و اقشار دیگر، نقش مهمی در مبارزه علیه رژیم داشت.

بازوند با گرامی داشت ایام دهه فجر امام خمینی(ره)، رهبری بودند که نسبت به سایر رهبرهای دنیا تفاوت‌های ویژه‌ای داشت.

استاندار لرستان الهی بودن و نفوذ کلام امام(ره) را مهم ترین عامل تفاوت با دیگر رهبرهای دنیا بیان کرد و افزود: امام خمینی(ره) شیرازه حکومت پهلوی را در هم ریخت.

بازاریان پرچم دار انقراض حکومت پهلوی بودند

بازوند با بیان این که بازاریان پرچم دار انقراض حکومت پهلوی بودند، خاطرنشان کرد: این اقدام بازاریان ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت داشت.

استاندار لرستان با اشاره به دسیسه های دشمن علیه انقلاب اسلامی یاداور شد: در جامعه امروز دو هزار و 500 شبکه ماهواره فرهنگ ما را مورد هدف قرار داده است.

وی با تأکید بر هوشیاری بازاریان در برابر توطئه های اقتصادی عنوان داشت: اگر جامعه را به‌عنوان یک موجود زنده در نظر بگیریم فرهنگ نقش مغز و اقتصاد نقش ستون فقرات را دارند.

بازوند با اشاره به این که استان از لحاظ درآمدزایی رتبه 28 کشور و از لحاظ سرانه مصرفی رتبه چهارم کشور را دارد، تأکید کرد: باید به فرهنگ مصرف در استان توجه ویژه شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از 25 نفر از فعالان هیأتی اصناف و بازاریان شهر خرم‌آباد تجلیل شد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات