۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۴۶۰۲۸

بیانیه بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت 22 بهمن و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و از مردم دعوت کرد حضوری عزت آفرین و حماسی در راهپیمایی داشته باشند.
22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا، بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت 22 بهمن و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و از مردم دعوت کرد حضوری عزت آفرین و حماسی در راهپیمایی داشته باشند.


متن بیانیه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:


باسم الله الرحمن الرحیم
و ذکّرهم بایّام الله انّ فی ذالک لآیات لکلّ صبّار شکور (سوره ابراهیم- آیه 5)


طلوع خورشید انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 با رهبری یگانه دوران، حضرت امام خمینی- قدس سره- و بیعت و همراهی ملت شریف ایران با آن بزرگ مرد الهی، برگ زرین و نقطه عطف با شکوهی در تاریخ ایران و اسلام است که توانست افسانه شکست ناپذیری قدرت های مستکبر عالم را آشکار سازد و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان بشناساند. اکنون نیز با گذشت افزون بر35 سال از آن اقدام بزرگ به همت رهبری و ملت سلحشور، موقعیت شناس و بصیر ایران اسلامی، آن موج انقلابی عالم گیر شده و نه تنها در منطقه خاور میانه که کل جهان را تحت تأثیر قرار داده، به گونه ای که انقلاب اسلامی ایران در هیچ نقطه ای از جهان ناشناخته نیست؛ امروز می توان تأثیر شگرف آن را در پیروزی های مقاومت و بیداری اسلامی در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن به نظاره نشست و منتظر فردایی درخشان تر از امروز و در انتظار صبح صادق مهدوی (عج) بود.


بی شک همگان دریافتند که سر این پیروزی های برون مرزی و دستاوردهای گرانسنگ درون مرزی در زمینه های عمران و آبادی و توسعه های شهری و روستایی، توانایی فناوری هسته ای، صنایع دفاعی و موشکی و سلول های بنیادی و دیگر عرصه ها، مرهون نگاه بلند و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب است.


بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه، به عنوان بخش عظیمی از عقبه تئوریک نظام اسلامی، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و شکر گزاری به درگاه خداوند متعال به واسطه این نعمت الهی،ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی وتجدید بیعت با خلف صالح آن پیر فرزانه، حضرت ایت الله العظمی خامنه ای- مدظله العالی- از همه اقشار ملت شریف و انقلاب ایران اسلامی به ویژه روحانیت متعهد و مسئول، تقاضا دارد با شرکت پرشور و حماسی خود در راه پیمایی 22 بهمن بار دیگر عظمت ملت ایران را به نمایش بگذارند و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی و رهبری معظم آن اعلام نمایند.


والسلام علیکم و رحمه الله

روابط عمومی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم
 

/924/د102/ج

ارسال نظرات