۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۴۸۳۱۴
نتایج تحقیقات جدید نشان داد؛

نیمی از آمریکایی‎ها نمی‎دانند چه تصوری باید در مورد اسلام داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ نتایج تحقیقاتی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‎ها به طور دقیق نمی‎دانند که گروه تروریستی داعش چه ارتباطی با اسلام دارد و چه تصوری باید در مورد حقیقت این دین داشته باشند.
اسلام هراسي
 
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نتایج تحقیقاتی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‎ها به طور دقیق نمی‎دانند که گروه تروریستی داعش چه ارتباطی با اسلام دارد و چه تصوری باید در مورد حقیقت این دین داشته باشند.
 
 
اد استتزر، مدیر اجرایی موسسه LifeWay که این تحقیقات را انجام داده در این ارتباط می گوید: نتایج این تحقیقات به طور خلاصه این است که کمتر از یک چهارم آمریکایی ها به طور کامل اعتقاد دارند که اسلام ذاتا دین خطرناکی است، یک چهارم به طور کامل اعتقاد دارند که اسلام ذاتا دین صلح طلبی است و بیش از نیمی از آمریکایی ها نیز هیچ کدام از این نظرات را نداشته و مطمئن نیستند که باید چه دیدگاهی نسبت به دین اسلام داشته باشند.
 
 
وی خاطرنشان کرد که تعداد افرادی که مطمئن نیستند چه دیدگاهی باید نسبت به دین اسلام داشته باشند قطعا بیش از گذشته است.
 
 
اد استتزر تاکید کرد: یکی از جنبه های مثبت نتایج تحقیقاتی که موسسه وی منتشر کرده آن است که بسیاری از آمریکایی ها می دانند که قرائت های بسیاری از دین اسلام وجود دارد./990/ب903/ک
ارسال نظرات