۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۲۴۸۷۹۷
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

عزت و سربلندی امروز نظام اسلامی مدیون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این که امروز به برکت خون پاک شهدا شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان هستیم، اظهارداشت: نیروی دریایی ایران یک نیروی فرا منطقه‌ای مؤمن، متخصص، متعهد و انقلابی و شهادت‌طلب است.
فرمانده نيروي دريايي ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در یادواره 500 شهید سرافراز شهرستان صومعه سرا با بیان این که نیروی دریایی ایران نیروی راهبردی با پشتوانه مردمی است که دریاهای آزاد را درنوردیده است، افزود: ایران اثرگذارترین کشور منطقه است.

 

وی با تاکید بر این که امروز به برکت خون پاک شهدا شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان هستیم، اظهارداشت: نیروی دریایی ایران یک نیروی فرا منطقه‌ای مؤمن، متخصص، متعهد و انقلابی و شهادت‌طلب است.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این که مردم با تأسی از سیره شهدا، در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن ایستاده‌اند، گفت: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران در بعد سیاسی سرلوحه اخبار همه جهان است.

 

دریادار سیاری با بیان این که نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن که بیش از نیمی از معادلات جهانی در آن انجام می‌شود، حضوری فعال دارد، تصریح کرد: ناو‌های ارتش ایران نیز در حال حاضر در جنوب اندونزی حضور یافته‌ است.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به این که آموزش‌های نیروی دریایی  بالاتر از استانداردهای جهانی است، خاطرنشان کرد: همه ارکان و منابع انسانی نیروی دریایی در شمال کشور آموزش می‌بینند و ناوهای مستقر ایران در خلیج‌ عدن و آب‌های آزاد از سوی همین نیروهای آموزش دیده در داخل کشور اداره می‌شود.

 

دریادار سیاری با بیان این که امروز در داخل کشور تاکتیک‌ها را خلق می‌کنیم و ناو موشک‌انداز، ناوشکن و زیردریایی می‌سازیم و این شعار نیست بلکه عمل است، افزود: آنچه قدرت معنوی ما را افزایش می‌دهد اسلام، امام حسین(ع) و انقلاب است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات