۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۶۱۷۴۲
هنیه:

پیروزی تنها راه پیش‎روی فلسطینیان است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که همزمان شدن شصت و هفتمین سالروز اشغال فلسطین با حادثه اسرا و معراج، دلیلی بر این مسئله است که پیروزی تنها راه پیش روی فلسطینیان است.
هنيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل هنیه نائب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» روز گذشته در سخنانی از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم اختتامیه "جشنواره جهانی علما برای حمایت از فلسطین" در بیروت تصریح کرد که به رغم اشغال فلسطین و آواره شدن میلیون ها فلسطینی، همزمان شدن اسرا و معراج با این حادثه ثابت می کند که پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.

 

هنیه ضمن تمجید از نقش علما در حمایت از مسئله فلسطین ادامه داد که برگزاری این جشنواره آن هم در زمانی که امت عربی گرفتار بحران ها و مشکلات زیادی است، بیانگر خیر و برکت برای ملت فلسطین است و نشان می دهد که قدس و فلسطین همچنان در راس اولویت های امت اسلامی و عربی قرار دارند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از علمای امت اسلامی گفت که آینده از آن ملت فلسطین است.

 

گفتنی است که جشنواره جهانی علما برای حمایت از مسئله فلسطین" که روز شنبه در بیروت آغاز به کار کرد، دیروز به کار خود پایان داد. محور اصلی این جشنواره مسئله فلسطین و مسائل مرتبط با آن بود./980/ب102/د

ارسال نظرات