۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۲۶۳۳۳۶
آیت الله علما:

شجاعت و ایثار از ویژگی های برجسته جانبازان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که شجاعت و ایثار از ویژگی های برجسته جانبازان است، گفت: صیانت از دستاوردها و مجاهدت رزمندگان وظیفه همه ما است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شامگاه دوشنبه چهارم خرداد ماه، آیت الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت بزرگداشت روز جانباز از خانواده جانباز دفاع مقدس دیدار کردند و ابراز داشت: جانبازان، سربلند ترین قهرمانان جبهه های دفاع مقدس هستند.


آیت الله علما تصریح کرد: شهدا، پاداش ایثار و فداکاری خود را از خداوند متعال دریافت کرده اند اما جانبازان، این حماسه سازان و قهرمانان دفاع مقدس، همچنان با ایمان و اعتقاد قلبی به انقلاب و اسلام، در دفاع از مملکت خود، پرچم ایران را به اهتزاز در آورده اند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، بیان داشت: رزمندگان به ندای امام راحل لبیک گفتند و در مقابل تجاوز دشمن به خاک ایران، ایستادگی کردند و عده ای به مقام شهادت نائل گشته و بسیاری دیگر جانباز شده اند و افتخار ایران شدند.


امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه جانبازان در راه انقلاب و اسلام، ایثار و مجاهدت کردند، اظهار داشت: شجاعت و ایثار از ویژگی های برجسته جانبازان است که با فداکاری سبب حفظ عزت و آبروی ایران شدند.


وی در پایان گفت: وظیفه همه ما صیانت از دستاوردها و ایثارگری های حماسه سازان دفاع مقدس است و بی شک الگو گرفتن از شهدا سبب رسیدن به سعادت خواهد شد./857/پ202/ح

ارسال نظرات