۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۶۴۹۰۷
حجت الاسلام امرودی:

شکست فلسطین، شکست اسلام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام امرودی با بیان این‌که سرزمین فلسطین همانند لولای سه قاره است و نقطه‌ای است که شکست آن شکست اسلام به حساب می آید، گفت: رفع همه بحران‌های منطقه با محو اسرائیل از فلسطین و سرزمین های اسلامی است و ما به امید خدا به زودی شاهد این موضوع خواهیم بود.
حجت الاسلام امرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میثم امرودی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و نماینده تام الاختیار شهردار تهران در امور فلسطین، صبح امروز سه‌شنبه 12 خرداد ماه، در حاشیه همایش بین المللی « امام، فلسطین و مقاومت »، با بیان این‌که جریان فلسطین تنها جریان مشترک بین اعراب و مسلمان‌ها است، گفت: فلسطین جایی است که آمریکا و اسراییل برنامه ریزی می‌کنند تا بتواند به وسیله آن بازار منطقه و خاورمیانه را به دست بگیرند و بحران‌ها را به نفع خودشان مدیریت کنند.

 

وی با اشاره به این‌که قضیه فلسطین فقط قضیه خاص یک منطقه نیست، ادامه داد: به همین خاطر امام خمینی(ره) نیز در زمان‌های مختلف به این موضوع پرداخته‌اند.

 

حجت الاسلام امرودی با اشاره به این‌که در حین انقلاب اسلامی ایران جریان فلسطین شکل گرفت، اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس هنگامی که امام خمینی(ره) فرمودند؛ راه قدس از کربلا می‌گذرد، منظور‌شان این بود که باید هم حواسمان  به جنگ خودمان باشد و هم حواسمان به این باشد که سرزمین فلسطین همانند لولای سه قاره است و نقطه‌ای است که شکست آن شکست اسلام به حساب می آید.

 

وی در ادامه افزود: رفع همه بحران‌های منطقه با محو اسرائیل از فلسطین و سرزمین های اسلامی است و ما به امید خدا به زودی شاهد این موضوع خواهیم بود.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران همچنین درباره حال کنونی رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی ضعیف‌ترین دوران خود را سپری می‌کند و کلید محو آن خورده است و نجات خود را در تفرقه بین مسلمانان می‌داند، باید حواس همه مسلمانان جمع باشد که حول محور اسلام پیامبر(ص)، ادیان الهی و با وحدت همه تلاش کنند که این غده سرطانی محو شود، چنان‌چه که می‌دانید تمام معاندین و معارضینی که در مناطق سوریه بحرین و یمن اختشاش ایجاد می کنند، همه مدیریت این موارد از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی «امام، فلسطین و مقاومت» یادآور شد: ما در این همایش 400 مهمان خارجی داشته‌ایم که با هدف آشنایی با افکار حضرت امام خمینی(ره) حول محور فلسطین و مقاومت است، زیرا امام خمینی(ره) معتقد بودند که مقاومت تنها راه نجات مردم فلسطین است، به همین خاطر توجه‌دادن همه مردم در آستانه رحلت به این نکته از سراسر دنیا که مقاومت مردم می‌تواند، بهترین راه برای گسترش عدالت و آزادی مسلمان‌ها از یوغ استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی باشد، ضروری است.

 

حجت الاسلام امرودی در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم یکی از نقاط مهم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همین نوع همایش‌ها است که می‌تواند افکار حضرت امام را در دنیا به واسطه افرادی که در این نوع همایش‌ها شرکت می‌کنند، گسترش بدهد./9597/پ202/ح

ارسال نظرات