۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۶۵۰۴۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

توسعه لرستان در سایه شناسایی ظرفیت های استان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که توسعه لرستان در سایه شناسایی ظرفیت های استان است، گفت: با شناسایی ظرفیت های لرستان باید در راستای برطرف کردن مشکلات استان قدم برداشت.
ديدار اساتيد، طلاب و روحانيان لرستان با نماينده ولي فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم اباد، بعد از ظهر امروز، در دیدار اعضای مجمع نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در خرم‌آباد گفت: از نقاط قوت نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی حضور خوب در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی بوده است.

 

وی با بیان این که نطق عمومی و علنی نمایندگان بیشتر از سال گذشته است، افزود: از عملکرد این نمایندگان در رابطه با حوزه‌های انتخاباتی و استان لرستان تقدیر و تشکر می کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که مجلس شورای اسلامی جایگاه بالایی دارد، عنوان داشت: نقش نمایندگان نقشی تأثیرگذار است.

 

وی با اشاره به بعد نظارتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این راستا باید از انحراف تسهیلات بانکی جلوگیری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان مجلس را عصاره‌ای از افکار مردم دانست و اظهار داشت: از فرهنگ تخریب همدیگر پرهیز شود.

 

جذب سرمایه گذاران در لرستان

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر جذب سرمایه گذاران در لرستان خاطرنشان کرد: باید در راستای توسعه استان، افراد توانمند را شناسایی و برای سرمایه‌گذاری در لرستان کمک کنند.

 

وی با اشاره به نقش حساس و کلیدی نمایندگان مجلس افزود: برای توسعه استان لرستان باید از تفکرات جناحی و سیاسی کنار گذاشته شود.

 

امام جمعه خرم آباد توسعه لرستان را در سایه شناسایی ظرفیت های استان دانست و اظهار داشت: باید از این ظرفیت‌ها حداکثر استفاده را ببریم.

 

وی وحدت، تعامل و دوری از تنش را ظرفیت های عظیم استان لرستان بیان کرد و عنوان داشت: امروز همه باید تلاش کنند به دور از تنش و جنجال درد استان لرستان که همان درد بیکاری است را برطرف کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که استفاده درست از ظرفیت ها موجب خوب عمل کردن می شود، افزود: زیر سایه وحدت می‌توان در استان کارهای بزرگی انجام داد.

 

مجلس جلوی زیاده خواهی های هسته ای را بگیرد

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که مجلس تاکنون جلوی بسیاری از مسائل را گرفته است، یادآور شد: مجلس امروز نیز به خوبی می تواند جلوی زیاده خواهی های هسته ای را بگیرد.

 

انرژی هسته‌ای ایران نمونه به کمال رسیدن انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی انرژی هسته‌ای ایران را نمونه به کمال رسیدن انقلاب اسلامی بیان کرد و عنوان داشت: انقلاب اسلامی به خوبی و با صلابت در مقابل تحریم‌های 37 ساله ایستادگی کرده است.

 

وی تصریح کرد: ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر تحریم ها نشان‌دهنده وجود مردمی آگاه، با بصیرت و رهبری تیزبین و مقتدر است./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات