۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۲۶۶۲۵۳
آیت الله علما:

شهدا سرمایه های اسلام و انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در دیدار با خانواده شهید اهل سنت، گفت: شهدا سرمایه های عظیمی برای اسلام و انقلاب هستند و با ایثار و از خودگذشتگی، به نظام ارزش داده و پایه های آن را محکم کردند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز با خانواده شهید اهل سنت، خلیل یاراحمدی دیدار کرد.


آیت الله علما با اشاره به کرامات و فضائل شهدا اظهار داشت: شهدا نزد خداوند از جایگاه و منزلت والایی برخوردار هستند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، تصریح کرد: شهدا سرمایه های عظیمی برای اسلام و انقلاب هستند و با ایثار و از خودگذشتگی، به نظام ارزش دادند و پایه های آن را محکم کردند.


امام جمعه کرمانشاه، گفت: خانواده های شهدا، سعادت و عنایت خداوند نصیب آن ها شده است که فرزندشان در راه پاسداری از کیان و مملکت خود، این راه را انتخاب کرده و به شهادت رسیده اند و قطعا حرکت شهدا آثار و برکات فراوانی دارد.


آیت الله علما خاطرنشان کرد: خداوند حرکت شهدا را بدون اجر و مزد باقی نخواهد گذاشت و خانواده های آن ها نزد خداوند آبرومند هستند.


وی در پایان گفت: شهدا به اسلام آبرو دادند و نظام را از تاریکی و فساد به سمت روشنایی هدایت کردند از این رو افتخاری برای خانواده خود هستند و امید است که مشمول شفاعت آن ها قرار گیریم./857/پ202/ب4

ارسال نظرات