۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۷۰۴۹۶
امام جمعه سراب:

طولانی شدن مذاکرات به خاطر زیاده‌خواهی غرب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب طولانی شده روند مذاکرات را نشان از زیاده خواهی های غرب دانست و گفت: در صورت زیاده خواهی آمریکا و شکست مذاکرات تنها راه حل تعالی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام اکرمی، امام جمعه سراب امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان سراب با بیان این‌که جانفشانی و فداکاری‌ پاسداران انقلاب اسلامی همواره حافظ کشور بوده است، اظهار داشت: مأموریت اصلی سپاه حفظ و حراست از نظام و انقلاب اسلامی ایران است.


وی با اشاره به تخریب سپاه از سوی رسانه‌های غربی وابسته به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: امروز حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران به منزله حمایت از انقلاب اسلامی ایران است، دشمنان زخم‌خورده نظام سپاه را مانع بزرگی در تحقق اهداف شوم می دانند، از این رو به تخریب این نهاد انقلابی روی آورده اند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهترین گفت: این ماه فرصتی برای ارتباط با خدا و تمرین بندگی خالصانه درگاه الهی است، باید دانست که نباید مسلمان فصلی بود، لازمه ایمان توجه به تمام جنبه های دینی و ایمانی از جمله خمس و زکات است.


حجت الاسلام اکرمی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسؤولان ارشد نظام و هشدار ایشان نسبت به خطوط قرمز در روند مذاکرات هسته‌ای با غرب تصریح کرد: ورود مجلس به موضوع مذاکرات و قانونی کردن دستاوردهای هسته ای بسیاری از نگرانی ها را از بین برده است.


امام جمعه سراب طولانی شده روند مذاکرات را نشان از زیاده خواهی های غرب دانست و خاطرنشان کرد: هرجا ملت ایران قدمی عقب گذاشته است، دشمنان ده‌ها قدم پا را فراتر می گذارند و زیاده خواهی می کنند. در صورت زیاده خواهی آمریکا و شکست مذاکرات تنها راه حل تعالی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است.


همچنین سرهنگ علی قادری، جانشین فرمانه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که سپاه نهادی انقلابی مردمی است که برآمده از افکار متعالی امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: یکی از اقدامات ماندگار و ارزشمند حضرت امام فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که با مرور زمان آثار ماندگار آن قابل بررسی است.


وی با بیان این‌که پاسداران انقلاب اسلامی بدون چون و چرا در مسیر ولایت و مقام عظمای ولایت هستند، تصریح کرد: سپاه از آزمون های بزرگ و نفس گیر سربلند بیرون آمده و توانسته سربازی و مؤثر بودنش را در حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی ثابت کند.


قادری در بخش دیگری از سخنان خود حضور قدرتمندانه مردم در کنار نظام را عامل تقویت مذاکرات هسته‌ای با غرب دانست و گفت: ملت ایران به دشمن نشان خواهند داد که مردم حامی مطالبات رهبری بوده و اجازه زیاده خواهی به دشمنان را نخواهند داد.


سرهنگ قادری با اشاره به فعالیت‌ تروریست های تکفیری در مرزهای کشور گفت: با درایت مقام معظم رهبری و حضور قدرتمند سپاه در عرصه مقاومت توانستیم دشمنان اصلی و اعتقادی خود را هزاران کیلومتر دورتر درگیر کنیم و هنر بزرگ جمهوری اسلامی را به جهانیان به نمایش بگذاریم.


گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ گرگانی تقدیر و سرهنگ کاظم قلعه به عنوان فرمانده سپاه ناحیه سراب منصوب شد./935/پ202/ی

ارسال نظرات