۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۷۱۰۵۳
هنیه:

حمله به کشتی ماریان پرده از جنایت‎های رژیم صهیونیستی برداشت

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کشتی ماریان سوئد، اولین کشتی ناوگان آزادی 3 را به شدت محکوم کرد.
هنيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل هنیه نایب رییس دفتر سیاسی حماس در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که حمله ارتش صهیونیستی به کشتی ماریان بیانگر سیاست های این رژیم مبنی بر نقض صریح قوانین بین المللی است و ثابت کرد که این رژیم با درپیش گرفتن سیاستی تجاوزکارانه باریکه غزه را تحت حصاری گسترده قرار داده و اجازه تردد کسی به این منطقه را نمی دهد.

 

هنیه همچنین بازداشت سرنشینان کشتی ماریان و انتقال آنان به بندر اسدود به ویژه منصف المرزوقی رییس جمهور سابق تونس را به شدت محکوم و تاکید کرد که این نقض صریح تمامی قوانین و معاهدات بین المللی به شمار می رود.

 

وی از مشارکت منصف المرزوقی رییس جمهور سابق تونس در ناوگان آزادی 3 به عنوان یک شخصیت برجسته و معتبر عربی تقدیر و تشکر کرد.

 

از سوی دیگر، اسماعیل هنیه ضمن تمجید از حضور شخصیت های سیاسی بین المللی، نمایندگان پارلمانی و اصحاب رسانه از سراسر جهان در ناوگان آزادی 3، تاکید کرد که پیام آنان به غزه رسید و این ناوگان اهداف خود را محقق نمود و پرده از چهره واقعی دشمن صهیونیستی برداشته و بار دیگر مساله محاصره نوار غزه را در محافل بین المللی و نزد افکار عمومی جهانیان زنده کرد.

 

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه به کشتی ماریان سوئد، یکی از کشتی های ناوگان آزادی 3 که در مسیر نوار غزه بود، حمله کرده و این کشتی را همراه با تمامی سرنشینانش به بندر اسدود انتقال داد و قصد دارد تا این افراد را به کشورهای خود بازگرداند./980/ب102/د

ارسال نظرات