۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۷۱۹۲۱

گروه‎های فلسطینی بازداشت‎های کرانه باختری را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ گروه‎های فلسطینی بازداشت گسترده اعضا و طرفداران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در کرانه باختری به دست سرویس‎های امنیتی تشکیلات خودگردان را به شدت محکوم کردند.
سرويس هاي امنيتي تشکيلات خود گردان

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه های فلسطینی در بیانیه‌ای مشترک تصریح کرد که بازداشت سیاسی فلسطینیان در کرانه باختری، ضربه‌ای بزرگ به تلاش‌های صورت گرفته برای تحقق آشتی ملی است و موجب تعمیق شکاف داخلی و دودستگی فلسطینیان شده و تنها به نفع دشمن صهیونیستی خواهد بود.

 

این گروه‌ها تصریح کردند که بازداشت‌های سیاسی در کرانه باختری ضربه‌ای بزرگ به ملت و مقاومت فلسطین زده و خدمت مجانی به دشمن صهیونیستی است و بیانگر اوج همکاری امنیتی سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان با دشمن صهیونیستی است.

 

گروه‌های فلسطینی افزودند که ادامه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی با هدف تضعیف و ریشه کن کردن مقاومت در کرانه باختری انجام می گیرد.

 

این گروه‌ها محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطنی و رامی حمد الله نخست وزیر دولت وفاق ملی را مسؤول پیامدهای بازداشت های سیاسی در کرانه باختری اعلام کرده و خواستار آزادی فوری تمامی بازداشت شدگان سیاسی، توقف همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی و در اولویت قرار دادن منافع عالی ملی بر منافع حزبی شدند./994/ب102/د

ارسال نظرات