۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۷۳۵۶۸
با مشارکت نهادهای فرهنگی؛

نمایشگاه قرآنی نور مبین در شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه قرآنی نور مبین به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت و همکاری دیگر نهادهای فرهنگی در بوستان بانوان این شهرستان برگزار می شود.
نمايشگاه قرآن کريم نمايشگاه قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه قرآنی نور مبین در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت با حضور مسؤولان و عاشقان قرآن و عترت در بوستان بانوان این شهرستان افتتاح می شود.

 

این نمایشگاه شامل بخش های مختلف از جمله کارگاه‌های مهارتی، ورک شاپ خانواده، مشاوره سبک زندگی و خانواده اسلامی، حجاب و عفاف، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، کتب مذهبی، غذاهای سنتی، بازارچه خیریه است.

 

شناسایی استعدادها، ظرفیت ها و توانمندی‌های استعدادهای قرآنی، ارتقاء جایگاه قرآن در فرهنگ عمومی، شناخت خلأها و نیازمندی های خانواده ها، ایجاد فضای رقابتی بین فعالان قرآنی، ایجاد هماهنگی و ساماندهی فعالیت‌های نهادها و مؤسسات و اولویت دادن برنامه های مبتکرانه و آثار نوین از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.

 

نمایشگاه قرآن کریم شهرستان پاکدشت از بیست و چهارم تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 24 در بوستان بانوان واقع در بلوار شهدای رحیمی شرقی، نرسیده به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای علاقه‌مندان است.

 

 محفل انس با قرآن کریم، ویژه برنامه های قرآنی، نمایش خیابانی عروسک گردانی و اجرای مسابقات قرآنی از برنامه های این نمایشگاه اعلام شده است.

 

 گفتنی است، در این نمایشگاه دفتر امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، شهرداری، مجمع امور صنفی و همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان مشارکت دارند./804/پ203/ح

ارسال نظرات