۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۷۶۲۳۴
از سوی آیت‌الله جنتی؛

رییس هیأت نظارت بر انتخابات لرستان منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت نظارت بر انتخابات در استان لرستان از سوی دبیر شورای نگهبان و رییس هیأت مرکزی نظارت بر دو انتخابات سال جاری منصوب شد.
انتخابات و حزب هاي مختلف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله  احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رییس هیأت مرکزی نظارت بر دو انتخابات سال 94 طی حکمی تیمور سپهوند، را به عنوان رییس هیأت نظارت بر انتخابات پنحمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان منصوب کرد.

 

در این حکم آمده است: بنا به تصویب هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رییس هیأت نظارت انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان لرستان منصوب می شوید.

 

همچنین در این حکم آمده است: ضروری است با سرلوحه قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در امر نظارت، جهاد شرعی، اخلاقی و قانونی را در انجام وظایف خود ملاک عمل قرار داده و نسبت به رعایت موازین، ضوابط و مقررات به طور جدی توجه داشته باشید.

 

همچنین در این حکم آمده است: انتظار می رود با استعانت از خداوند متعال و مساعدت سایر اعضا، سهم موثری در انجام وظایفی که آن هیأت برعهده دارد ایفا کنید./9451/د101/ب4

ارسال نظرات