۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۲۷۸۶۶۱
رییس بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی:

برکات سفر رهبر انقلاب به استان آذربایجان شرقی مورد پژوهش قرار گرفت

خبرگزاری رسا ـ رییس بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی با اشاره به برکات سفر رهبر انقلاب به استان آذربایجان شرقی، گفت: در همایش بزرگداشت این سفر، برکات آن مورد پژوهش قرار گرفت.
برکات سفر رهبر انقلاب به استان آذربایجان شرقی مورد پژوهش قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، دکتر مسلم اورنگی، دبیر برگزاری دومین همایش از نهضت مشروطیت تا قیام 29 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی و رییس بسیج اساتید استان در دیدار اعضای شورای برگزاری این همایش با آیت الله شبستری، امام جمعه تبریز که با حضور دکتر ولایتی همراه بود، گفت: حرکت‌های فرهنگی، علمی و دانشگاهی استان با راهبری ها و هدایت های آیت الله شبستری پیگیری شده است.

 

وی با اشاره به همایش بزرگداشت سفر مقام معظم رهبری به استان، افزود: این همایش در پنجم مرداد ماه برای نخستین بار برگزار شد و در آن آثار و برکات سفرهای استانی رهبر انقلاب به صورت علمی از سوی دانشگاهیان و اساتید مورد پژوهش قرار گرفت.

 

اورنگی ادامه داد: در این همایش مقالات ارزشمندی با موضوعات نقش سفرهای استانی مقام معظم رهبری در تبیین و تحکیم وحدت ملی، تبریز و آذربایجان از منظر مقام معظم رهبری، نقش آیت الله مجتهد شبستری در شکل گیری حماسه 8 دی، شاخصه ها و مؤلفه های مدیریتی مقام معظم رهبری در مدیریت بحران‌ها و نقش روحانیت استان آذربایجان شرقی در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلام ارائه شد.

 

وی تصریح کرد: این همایش با یک حرکت خودجوش از سوی مجموعه های دانشگاهی و بسیج اساتید در تجلیل از عالم بزرگوار آیت الله شبستری همراه بود، که در حقیقت پیگیر بیانات رهبر انقلاب درباره وی بود.

 

رییس بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: این همایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و آیت الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد همراه بوده است.

 

وی با اشاره به همایش نهضت مشروطه تا قیام 29 بهمن مردم تبریز، اذعان داشت: این همایش با همکاری عزیزان شورای برگزاری همایش برگزار شد، که دبیر علمی آن دکتر غنی زاده و ناظر کیفی آن را دکتر جمالپور به عهده داشتند./854/پ203/ح

ارسال نظرات