۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۲۷۸۶۸۸

کنفرانس مشروطه، با ارائه 8 مقاله به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ غنی زاده با اشاره به محورهای مقالات ارسالی دومین کنفرانس بین المللی «از نهضت مشروطیت تا قیام 29 بهمن تبریز و پبروزی انقلاب اسلامی»، گفت: این کنفرانس عصر چهارشنبه با ارائه هشت مقاله به پایان رسید.
ديدار دکتر ولايتي با آيت الله شبستري ديدار دکتر ولايتي با آيت الله شبستري ديدار دکتر ولايتي با آيت الله شبستري ديدار دکتر ولايتي با آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، عصر چهارشنبه اعضای شورای برگزاری دومین کنفرانس از نهضت مشروطه تا قیام 29 مردم تبریز، با آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

 

این دیدار که در بیت معظم له برگزار شد با حضور دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل همراه بوده است.

 

در این دیدار دکتر جمال پور، ناظر کیفی همایش، دکتر غنی زاده، دبیر علمی همایش و دکتر اورنگی دبیر اجرایی همایش و رییس بسیج اساتید استان و جمعی دیگر از مسؤولان استان و اصحاب رسانه حضور داشتند.

 

ابوالفضل غنی زاده، دبیر علمی دومین کنفرانس بین المللی «از نهضت مشروطیت تا قیام 29 بهمن تبریز و پیروزی انقلاب اسلامی»، در این دیدار با بیان اینکه عصر امروز نوبت دوم همایش برگزار شد و در آن 8 نفر به ارائه مقاله خود پرداختند.

 

وی ادامه داد: 900 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که 253 مورد از آن ها از مرحله نخست داوری گذشته و به مرحله دوم داوری راه یافت که از این میان تعداد 12 مورد از این مقالات در مرحله دوم تأیید و به صورت یک کتابچه چاپ شد و به شرکت کنندگان ارائه شد.

 

دبیر علمی همایش مشروطه ابراز داشت: از جمله اهداف همایش دید تربیتی و شاگرد پروری بود، بنابراین باید با توجه به نیرو های نخبه و بسیجی و تربیت آن ها از اتفاقات نا مبارک جلوگیری شود و از افتادن این انقلاب به دست نااهلان جلوگیری کرد.

 

گفتنی است مقالات در موضوعات، نقش مردم تبریز در استبداد و استعمار ستیزی، نقش آموزه های دینی در نهضت مشروطیت، جایگاه تبریز در هدایت و بیداری مبارزات مشروطیت، شخصیت شناسی روشنفکران و علما، نقش سرداران در تحول نهضت مشروطیت و نقش ولی فقیه و مردم تبریز در صیانت از انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی به همایش ارائه شده است./854/پ203/ب4

ارسال نظرات