۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۸۱۵۰۸
رییس سازمان بسیج اساتید:

کسانی که برای ارتباط با آمریکا اصرار دارند گرفتار تنبلی شده‌اند

خبرگزاری رسا ـ رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان این‌که همه می دانند قدرتی که آمریکا را زمین گیر کرده، انقلاب اسلامی ایران است، گفت: کسانی که برای ارتباط با آمریکا اصرار دارند گرفتار تجمل گرایی و تنبلی شده اند.
بسيج اساتيد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شانزدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید، دکتر سهراب صلاحی در کارگروه علم و فناری همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی ایران به قدرت بین المللی خاطرنشان کرد: همه می دانند قدرتی که آمریکا را زمین گیر کرده، انقلاب اسلامی ایران است.


رئیس سازمان بسیج اساتید بابیان اینکه طرح عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی باید سال تا سال آینده نوشته شده و آماده اجرایی شدن شود افزود: گام بعدی، برنامه ریزی کاری برای تبدیل جمهوری اسلامی به یک قدرت بین المللی است.


وی تصریح کرد: باید طرح دولتی را آماده کنیم که به دنبال رساندن ایران به قدرت بین المللی است و این دولت باید به قطعیت اعتقاد داشته باشد که می توان تمدن نوین اسلامی را در حوزه بین المللی به وجود آورد.


صلاحی با تأکید براینکه بسیج حزب بزرگ انقلاب بوده و مربوط به هیچ گروهی نیست بیان کرد: بسیاری از مشکلات کشور را تفکر بسیجی حل می کند.


وی با یادآوری نقش بسیج اساتید در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: بسیج کارهایی را که دیگران نتوانسته اند انجام دهند به انجام می رساند.


رئیس سازمان بسیج اساتید با اظهار ناراحتی از اینکه برخی رهبری را قدر نمی دانند و از هوشمندی رهبری بی خبر هستند ادامه داد: بسیاری از شخصیت های سیاسی جهان به قدرت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اذعان دارند ولی مسئولین از این ظرفیت بی خبر هسستند.


وی با بیان اینکه هم اکنون از نظر نیروی انسانی بسیار قوی هستیم تصریح کرد: با ظرفیت های گسترده ای که در منطقه وجود دارد فرصت مهیا شده تا بتوان ایران را به عنوان یک قدرت مطرح کرد.


صلاحی با تاکید بر جایگاه علم و فناوری در کشور بیان کرد: یکی از پایه های اساسی کشور ما علم است که هم اکنون دچار رکود شده و باید برای ارتقای آن اقداماتی را انجام داد.


گفتنی است، همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی و شانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی از 26 تا 29 مرداد با حضور بیش از 2هزار استاد و نخبگان دانشگاهی، فرماندهان شبکه های جنگ نرم و غیره در سالن صبای مشهد مقدس برگزار می‌شود./978/د102/ی

ارسال نظرات