۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۸۲۰۷۲
جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران:

ائمه جماعات جوانان جذب مسجد کنند

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: ما به عنوان بسیجی دوست نداریم به جایی جز سنگر مسجد مراجعه کنیم باید امکان و زمینه حضور جوانان در مسجد فراهم شود.
غلامرضا بوربور

سرهنگ غلامرضا بوربور جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به روز جهانی مساجد گفت: روز جهانی مساجد در راستای تکریم ارزش و جایگاه مساجد و در نهایت ایجاد همدلی و وفاق بین اقشار مختلف مردم است.

 

وی افزود: صیانت از مساجد در راستای رفع اختلافات و مشکلات مردم، انجام فعالیت‌های فرهنگی و معنوی ضرورت یک جامعه اسلامی است، در این زمینه سپاه سیدالشهداء استان تهران در راستای رونق روز افزون این مکان مقدس ارتباط گیری خوبی با ائمه جماعات مساجد داشته است.

 

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد: در راستای ترغیب مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان برای شرکت در فریضه نماز جماعت یا برخی اعمال مستحبی اتحاد خوبی بین ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و هیات امنای مساجد در شهرری انجام شده است.

 

سرهنگ بوربور با اشاره به وظیفه ائمه جماعات برای جذب جوانان به مسجد بیان داشت: ائمه جماعات جوانان را دریابند آنها را فرزندان خود فرض کنند، بر اساس فرمایش امام راحل مسجد سنگر است همه ما باید این سنگر را حفظ کنیم.

 

وی افزود: ما به عنوان بسیجی دوست نداریم به جایی جز سنگر مسجد مراجعه کنیم باید امکان و زمینه حضور جوانان در مسجد فراهم شود تا آنان به جای حضور در برخی مکان‌های نامناسب در مسجد حضور پیدا کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: وقتی زمینه حضور جوانان در مساجد به عنوان خانه خدا فراهم شود آنان در سایه تربیت اسلامی و حضور در فضای معنوی و بالنده مسجد به رشد فکری و عقلی بهتری دست یافته و در پیشرفت کشور خود نقش به سزایی خواهد داشت./807/ت302/ف

ارسال نظرات