۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۸۲۵۳۷
آیت الله علما:

حوزه علمیه با تربیت طلاب مخلص جامعه را به سمت اخلاق اسلامی هدایت کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: حوزه های علمیه با تربیت طلاب و روحانیان مخلص و با ایمان می توانند مسیر جامعه را به سمت فرهنگ و اخلاق اسلامی هدایت کرده و آن را تقویت کنند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی که در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان جوانرود برگزار شد به نقش سازنده روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و عنوان داشت: روحانیان در دوران دفاع مقدس در تمام عرصه ها، خدمت بزرگی به اسلام و انقلاب کردند.


آیت الله علما تصریح کرد: علما و روحانیان برای ترویج و شناساندن دین مبین اسلام به جهانیان تلاش های بسیاری کرده اند و در زمینه های بصیرت افزایی و آگاهی بخشیدن به جوانان بسیار تأثیر گذار عمل می کنند.

 


وی در ادامه خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه با تربیت طلاب و روحانیان مخلص و با ایمان می توانند مسیر جامعه را به سمت فرهنگ و اخلاق اسلامی هدایت کرده و آن را تقویت کنند.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ابراز کرد: خوشبختانه شاهد حضور روحانیان مبارز و مجاهد در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی هستیم که در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ شهادت طلبی و دین مبین اسلام به صورت جهادی عمل می کنند.

 


وی در پایان به نقش ارزشمند روحانیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: روحانیان با تقسیم شدن به دسته های مختلف که عده ای در لباس رزم و عده ای دیگر به آموزش رزمندگان و برگزاری کلاس های اخلاقی و تربیتی مشغول بودند، توانستند خدمت بزرگی به انقلاب و اسلام کنند، امید است این روحیه شهادت طلبی شهدای روحانی در جوانان و طلاب روحانی نیز تقویت شود که بتوانند با قدرت از اسلام و انقلاب دفاع کنند./857/پ202/ب4

ارسال نظرات