۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۸۳۶۵۰

با حضور سخنگوی دولت 2هزار و 360 واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری رسا ـ دو هزار و 360 واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت با حضور سخنگوی دولت به بهره‌برداری رسید.
 روند مسکن مهر طلاب تهران

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چناران،محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور امروز ظهر پنجم شهریور و با حضور مسؤولان کشوری و استانی از پروژه‌های مختلفی چون قطارشهری مشهد گلبهار، چناران و مسکن مهر بازدید کرد.

 

محمدباقر نوبخت گفت: دولت خدمتگزار مردم است و در شأن دولت تدبیر و امید نیست، حرفی بزند و عمل نکند.

 

 وی با بیان این که 20 میلیارد تومان جهت روشنایی برق گلبهار اختصاص داده شده است، گفت: همچنین 6 مدرسه در گلبهار نیاز است که با اختصاص هفت میلیارد تومان تا مهر ماه سال آینده ساخته شود و همچنین 6 میلیارد تومان بابت آب گلبهار نیز اختصاص یافت که مشکلات آب گلبهار مرتفع شود.

 

در ادامه قاسم نظری، رییس شورای شهر گلبهار گفت: مهمترین مسأله‌ای که در گلبهار وجود دارد با جمعیت 60 هزار نفری خود،موضوع حمل و نقل است و ناوگان حمل و نقل گلبهار بسیار فرسوده است که با همین ناوگان روزانه بالغ بر 9 هزار نفر را خدمات‌دهی می‌کند.

 

 در ادامه این مراسم،محمد پرویزیان، فرماندار چناران از بهره‌برداری پروژه پست برق با اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد تومان خبر داد و افزود: پروژه پست برق با اعتباری 20 میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 در ادامه، مدیرعامل شرکت برق خراسان رضوی، محمدحسن متولی زاده با بیان این که 20 درصد جمعیت کل جهان برق ندارد، تصریح کرد: روستاهای بالای ده خانوار در خراسان رضوی برق‌دار هستند.

 

 وی ادامه داد: پست 130 کیلووات مسقف گلبهار مصداق بارز اجرای اقتصاد مقاومتی در سند برق است و این پست قابلیت کنترل از راه دور را دارد.

مدیرعامل شرکت برق خراسان رضوی  گفت: برق ایران جزء ارزان‌ترین برق دنیاست.

 

 در ادامه این مراسم، آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر کشور  افزود: صنعت برق در اختصاص صنعت دیجیتال است و جزء اقتصادهای پایدار است وامسال گرم‌ترین سال را در تمام سال‌ها داشته‌ایم./934/پ202/ش

ارسال نظرات