۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۹۳۰۲۲
استاد دانشگاه:

نا آرامی خانواده‌های امروز ثمره آموزش‌های غلط جامعه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نا آرامی خانواده‌های امروز ثمره آموزشی است که اجتماع در اختیار آنان قرار می‌دهد امروز وضعیت زنان در کشورهای غربی و اروپایی به مراتب بدتر از جامعه ما است.
نا آرامی خانواده‌های امروز ثمره آموزش‌های غلط جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرشته روح‎افزا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو هیأت علمی دانشگاه منچستر انگلیس، امروز در کنفرانس سکوت صلح که در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: امروز آزادی صلح بشر اصلا معنی ندارد تعریف بشر امروز همان نظام آمریکا است کسانی که آمریکا و غرب را قبول دارند بشر هستند.

 

وی افزود: غرب به زنان تنها یک نگاه ابزاری دارد و حقوق زنان و کودکان را تنها در گروه‌ بندی قوانین به اثبات می‌رساند و در عمل به آن قوانین اندکی اهمیت قائل نیست.

 

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: قوانین حقوق بشر برای زنان و کودکان در عراق، سوریه، یمن و افغانستان رعایت نمی‌شود و گروه‌های تکفیری مانند بوکوحرام در نیجره از ربودن زنان هیچ ابایی ندارند و در مقابل این جنایات حقوق بشر سکوت می‌کنند اما زمانی که اسم حقوق بشر مطرح می‌شود صدای خود را بلند می‌کنند و مدعی اجرای حقوق بشر می‌شوند.

 

روح‎افزا بیان داشت: امروز در کشورهای اروپایی و غرب هفته‌‌ای نیست که مادری فرزند خود را به قتل نرساند زیرا صلح و امنیتی که حقوق بشر تعریف می‌کند در جامعه و خانواده اجرا نمی‌شود قوانین در اروپا و غرب به نفع حقوق زنان بسیار خوب برنامه‌ریزی می‌شود ولی هیچگاه اجرا نمی‌شود.

 

وی افزود: تربیت فرزندان حق زنان است ولی کسی به این حق توجهی نشان نمی‌دهد غرب حقوق را به نحوی تعریف می‌کند تا عشق ورزی و عاطفه را از وجود زنان حذف کند و مسلمانان نیز با الگوگیری از غرب آن را به عنوان صلح مطرح می‌کند.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه منچستر انگلیس ابراز داشت: نا آرامی خانواده‌های امروز ثمره آموزشی است که اجتماع در اختیار آنان قرار می‌دهد امروز وضعیت زنان در کشورهای غربی و اروپایی به مراتب بدتر از جامعه ما است.

 

روح‎افزا عنوان کرد: اجرای قوانین در اروپا دیگر جواب نمی‌دهد زیرا صلح درونی افراد از بین رفته است زنان غربی امروز اسیر استفاده‌های نادرست قرار می‌گیرند و هیچ پناهگاه عاطفی ندارد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: فاجعه منا را حادثه تلقی نکنیم زیرا سبب از بین رفتن حقوق کشته شدگان می‌شود./813/202/ب1

ارسال نظرات