۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۹۷۴۱۳
آیت الله فاضل گلپایگانی:

هر بند از نامه رهبری دریایی از حکمت و آینده نگری است/ عدم دقت در اجرای برجام کشور را دچار مشکل می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه با بیان این که رهبر معظم انقلاب در نامه خود به رییس جمهور مطالب حکیمانه، مدبرانه و آینده نگرنه ای را مطرح کرد، گفت: عدم دقت در اجرای برجام، کشور را دچار مشکل می کند.
آيت الله محمد حسن گلپايگاني

آیت الله محمد حسن فاضل گلپایگانی، استاد درس خارج حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در نامه خود به رییس جمهور مطالب حکیمانه، مدبرانه و آینده نگرنه ای را مطرح کرد، گفت: رهبری علاوه بر حرمت به آرای مردم که شورای نگهبان و مجلس به عنوان نمایندگان آنها بودند، آمادگی مسؤولان و دولتمردان برای اجرای برجام را گوشزد کرد.

 

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب برجام دارای ابهاماتی است که می شود از آن سوء استفاده کرد، از این رو اگر در اجرای آن دقت نشود، کشور دچار مشکل می شود.

 

آیت الله فاضل گلپایگانی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در رابطه با امنیت ملی، گفت: رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر خود 9 بند را متذکر شده اند که هر بند از آن دریایی از حکمت آینده نگری است.

 

این استاد درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این که دشمن با مطالعه نامه رهبر معظم انقلاب به عمق دقت رهبر ایران پی می برد، گفت: دشمن بداند که رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشیاری خود از نفوذ دشمن جلوگیری می کند.

 

وی با بیان این که امام راحل از رهبری مدبرانه و حکیمانه ای برخوردار بود و نقشه های دشمن را خنثی می کرد، گفت: دشمن در دوره رهبری امام خمینی(ره) نتوانست به کشور نفوذ پیدا کند و نقشه های خود را برای انقلاب و نظام پیاده کند.

 

به گفته وی، جای بسی خوشحالی است که بعد از امام راحل، رهبری اسلامی ایران به دست آیت الله خامنه ای افتاده است تا ملت ایران از این روزی الهی بهره مند شوند و بتوانند مسیر امام راحل ادامه داده و موجب ناکامی دشمن شوند.

 

آیت الله فاضل گلپایگانی، وجود رهبر معظم انقلاب را از نعمات الهی یاد دانست و گفت: خداوند نعمتی گران سنگی به امت عطا فرمود که رهبری از جنس خودشان به آنها هدیه کرد./1307/302/ب2

ارسال نظرات