۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱
کد خبر: ۲۹۸۴۵۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

تعامل با دنیا باید همراه با حفظ ارزش‌ها و اصول نظام باشد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با تأکید بر این که تعاملی که ارزش ها را تضعیف کنند بیانگر به قهقرا رفتن است، گفت: تعامل باید همراه با حفظ خطوط و هویت و نه تغییر ارزش ها و رویکردها باشد.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که اعتقادات هر انسان به عنوان اصول اساسی و خط قرمز آن شخص محسوب می شود، گفت: هر تعاملی باید بر اساس رعایت اصول قرمز و در راستای حفظ ارزش‌ها و اعتقادات باشد.

 

وی افزود: همه تلاش و سعی ما برای احیای ارزش‌ها است، از این رو قرار گرفتن در شرایطی که به ارزش‌ها ضربه وارد کند مردود است.

 

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر این‌که تعاملی که ارزش‌ها را تضعیف کنند نشان از رفتن به قهقرا است، گفت: ضد ارزش عمل کردن به معنای حرکت عکس است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: تمام ارزش وجودی ما به واسطه اعتقادات و اصول ارزشی‌مان است که باید به آن پایبند بود.

 

وی با تأکید بر پابندی به خطوط قرمز نظام و ایستادگی در برابر استکیار، افزود: تعامل با دنیا امری پسندیده است که از منظر نظام جمهوری اسلامی و بر اساس اعتقادات دینی ایرادی بر آن وارد نیست.

 

به گفته وی، ایران اسلامی با کسی جنگ و ستیز ندارد و در دفاع مقدس نیز به دفاع از خود پرداخت و هیچگاه به کشوری تهاجم نکرده است.

 

حجت‌الاسلام محمدی با تأکید بر دفاع شجاعانه از نظام در برابر دشمنان داخلی و خارجی، گفت: تعامل باید باشد، اما تعامل باید همراه با حفظ خطوط و هویت و نه تغییر ارزش‌ها و رویکردها باشد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با بیان این که برخی با تعامل خود آرمان‌های شهدا و مراجع را زیر سؤوال می‌برند، گفت: تعامل با هر کشوری باید با نظر رهبری و حفظ استقلال کشور باشد./1307/203/ب2

ارسال نظرات