۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۳۰۱۱۹۸
با قرائت پیام آیت الله علوی گرگانی؛

پنجمین دوره تربیت مربی و دانش آموختگی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی مؤسسه فرهنگی و پژوهشی طهورا گفت: آیین افتتاحیه این دوره آموزشی پنجمین دوره تربیت مربی و دانش آموختگی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب در روز پنجشنبه 21 آبان ماه سال جاری با قرائت پیام حضرت آیت الله علوی گرگانی در سالن کوثر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می شود.
عفاف و حجاب حجت الاسلام ابراهيم باقر زاده، مدير اجرايي مؤسسه فرهنگي و پژوهشي طهورا

حجت الاسلام ابراهیم باقر زاده، مدیر اجرایی مؤسسه فرهنگی و پژوهشی طهورا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری پنجمین دوره تربیت مربی و دانش آموختگی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب در قم خبر داد و اظهار داشت: گردهمایی آیین افتتاحیه پنجمین دوره تربیت مربی و دانش آموختگی سیر مطلاعاتی عفاف و حجاب در قم برگزار می شود.

 

رییس گردهمایی دوره تربیت مربی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب درباره این مراسم گفت: این مراسم با قرائت پیام حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی آغاز می‌شود و در ادامه از مسؤولان حوزه علمیه و استان قم در این مراسم به سخنرانی می‌پردازند.

 

حجت الاسلام باقر زاده در تشریح برنامه‌های این مراسم اظهار داشت: رونمایی از کتاب درسنامه عفاف و حجاب، رونمایی از شبکه مفهومی عفاف و حجاب و آیین تقدیر از دانش آموختگان دوره سوم سیر مطالعاتی عفاف و حجاب، از برنامه‌های دیگر در این مراسم است.

 

وی درباره زمان و مکان برگزاری مراسم افتتاحیه دوره تربیت مربی سیر مطالعاتی عفاف و حجاب گفت: آیین افتتاحیه این دوره آموزشی در روز پنجشنبه 21 آبان ماه سال جاری در سالن کوثر دفتر تبلیغات اسلامی از ساعت 15 آغاز می شود./840/ت302/ف2

ارسال نظرات