۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۳۰۱۵۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

طرح «هر نفر میزبان یک زائر حسینی» اجرایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام اروجی، از اجرای طرح «هر نفر میزبان یک زائر حسینی» با هدف خدمت رسانی به زائران مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) از سوی مردم استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پياده روي

به گزارش خبرگزاری رسا، روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم این  استان، امسال با ایجاد و راه اندازی موکب عزاداران قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری،به تعدادی از عزاداران و زائران حسینی در اربعین در سفر به عراق،خدمت رسانی می‌کنند.

 

'موکب' به خیمه گاه زوار عزادار پیاده را می‌گویند که از جمعی از عزاداران تشکیل می‌شود و  از زائران و عزاداران پذیرایی صلواتی می‌کند. به گفته وی، این استان به 200 هزار نفر از عزاداران حسینی اربعین امسال خدمت رسانی می‌کند.

 

حجت‌الاسلام اروجی ادامه داد: اعتبار تهیه یک وعده غذا و خدمت رسانی به این زائران با همکاری خیرین و از محل کمک ها و مشارکت های مردمی تامین می‌شود.

 

وی افزود:براساس پیش بینی های انجام شده روزهای بیست و یکم و بیست و دوم آبانماه، پایگاه های موقت جمع آوری نذورات مردم در این طرح برپا می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: خادمان زائران حسینی در موکب قمر بنی هاشم علیه السلام، به مدت 21 روز در این موکب مستقر می شوند و به  زائران خدمت رسانی می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام اروجی افزود: شماره حساب 3336 بانک صادرات و شماره کارت 6037691980002794 آماده دریافت نذورات مردمی در این طرح است.

 

گفتنی است سال گذشته 20 میلیون زائر در اربعین حسینی زائر حرم مطهر امام حسین علیه السلام بودند./1325/د101/ف2

 

منبع: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات