۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۳۰۲۲۶۵
نماینده خبرگان رهبری:

امنیت ایران اسلامی مرهون وجود ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان علم، تقوا، شجاعت و ولایت مداری را از دیگر شاخصه های مهم نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بیان کرد و گفت: شاخصه ها و ویژگی‌های نمایندگان مجلس در حفظ اقتدار این نهاد مؤثر است.
حجت الاسلام والمسلمين علي رضا اسلاميان، نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در گردهمایی اصولگرایان این استان، گفت: رأی مردم حق الناس است و مجریان انتخابات باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

 

وی، امنیت ایران اسلامی را مرهون وجود ولایت فقیه در نظام دانست و ابراز داشت: امنیتی که در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ یک از کشورهای منطقه وجود ندارد و این نعمت را مدیون وجود ولی فقیه هستیم.


حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان، ولی فقیه را عمود نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر بخواهیم این عمود محکم را حفظ کنیم باید از اختلاف بپرهیزیم و وحدت خود را تقویت کنیم.


نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، بصیرت افزایی را از مهم ترین ویژگی های انتخاب فرد اصلح عنوان کرد و افزود: با بصیرت می توان دشمنان نقاب دار و بی نقاب را شناخت.

 

این مقام مسؤول، علم، تقوا، شجاعت و ولایت مداری را از دیگر شاخصه های مهم نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بیان کرد و اظهار داشت: شاخصه ها و ویژگی های نمایندگان مجلس در حفظ اقتدار این نهاد مؤثر است.


حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان با اشاره به نهضت عاشورا و جاودانگی این نهضت در طول تاریخ خاطرنشان کرد: کار برای خدا مهم ترین عامل ماندگاری نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) است.


وی افزود: نهضت عاشورا درس بزرگی است که اگر بخواهیم موفق عمل کنیم باید از این نهضت الگو بگیریم و دستاوردهای آن را چراغ راه آینده خود در همه عرصه ها قرار دهیم.


به گزارش رسا، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری به طور همزمان اسفند ماه امسال برگزار می شود./9457/202/ب1

ارسال نظرات