۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۳۰۹۳۲۱
حجت الاسلام مصباحی مقدم:

اعضای مجلس خبرگان رهبری دچار فتنه نمی شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: شخصیت‌های خبرگان کسانی نیستند که دچار فتنه شوند و افرادی که بخواهند از فضای خبرگان سوءاستفاده کنند حتما شکست می‌خورند.
حجت الاسلام غلامرضا مصباحي مقدم حجت الاسلام غلامرضا مصباحي مقدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز چهارشنبه ضمن ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در مورد پیوستن علی لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان گقت: رئیس مجلس یکی دو هفته پیش با آیت‌الله موحدی کرمانی دیدار داشته و من و آقای ابوترابی‌فرد هم چندی پیش با آقای لاریجانی دیدار کردیم که در این دیدار چیزی درباره نفی ائتلاف از وی نشنیدیم.

 

وی افزود: رهروان یک فراکسیون است و نه یک حزب، ما وقتی آقای لاریجانی را دعوت کردیم برخی از اعضای رهروان فکر کردند که ما از این فراکسیون دعوت کردیم در حالی که شورای ائتلاف فقط از احزاب تثبیت شده دعوت کرده است.

 


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر شما فتنه‌ای در مجلس خبرگان در حال شکل‌گیری است، خاطرنشان کرد: من این پیش‌بینی را ندارم زیرا شخصیت‌های خبرگان کسانی نیستند که دچار فتنه شوند و کسانی هم که بخواهند از فضای خبرگان سوءاستفاده کنند حتما شکست می‌خورند./811/پ203/ج1

ارسال نظرات