۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۳۱۱۰۶۰
آیت الله حیدری:

اعتماد مردم به لیست انتخاباتی اشخاص انقلابی، بابصیرت و به دور از خط آمریکا باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مردم قم اهمیت خوب انتخاب کردن نمایندگان را مطرح کردند؛ چرا که حضور خوب لازم است اما باید انسان اصلح انتخاب شود، گفت: در صورتی که کاندیداتورها شناخته شده نبودند، لیست افرادی که انقلابی، متدین و اهل بصیرت هستند و در خط آمریکا نیستند، مورد اعتماد است.
آيت الله محسن حيدري، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه موقت اهواز آيت الله محسن حيدري، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با دعوت مسلمانان، برادران و خواهران ایمانی به رعایت تقوا الهی، ابراز داشت: تقوا الهی کلید پیروزی است؛ تقوا را در زندگی خود عملی کنیم و سرلوحه زندگی در جامعه قرار دهیم.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در هفته گذشته در دیدار با مردم قم به مناسبت 19 دی ماه، خاطرنشان کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب پس از اشاره به جایگاه تاریخی این روز، مسأله ماندگاری انقلاب را مطرح و آن را با دیگر انقلاب ها مقایسه کردند.

 

این مقام مسؤول با تأکید براین که دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران تلاش های بسیاری داشتند که از جمله آن اقدامات کودتای رنگی سال 88 است، گفت: تأکید ولی امر مسلمین بر فتنه سال 88 و توجه به آن در بیانات مختلف ایشان، بیانگر لزوم هوشیاری مردم است؛ چرا که دیگر فتنه گران می خواهند در مجلس خبرگان خبری و مجلس شورای اسلامی نفوذ پیدا کنند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که همه حتی کسانی که نظام و بنده را قبول ندارند، در انتخابات حضور پیدا کنند و پای صندوق ها بیایند که این نکته رهبری از پدیده های زیبا است که دنیا باید در مقابل این عظمت رکوع کند.

 

آیت الله حیدری با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در این دیدار اهمیت خوب انتخاب کردن نمایندگان را مطرح کردند؛ چرا که حضور خوب لازم است اما باید انسان اصلح انتخاب شود، افزود: شورای نگهبان و دیگر نهادهای انتخاباتی و ارگان ها ممکن است بر اثر کثرت کاندیداتورها، افرادی را تأیید صلاحیت کنند ولی باید هوشیار باشیم و نسبت به خوب انتخاب کردن جدیت بورزیم.

 

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در صورتی که کاندیداتورها شناخته شده نبودند، لیست افرادی که انقلابی، امامی، متدین و اهل بصیرت هستند و در خط آمریکا نیستند، مورد اعتماد است.

 

وی با اشاره به حادثه بازداشت 10 تفنگدار آمریکایی که در دو شناور آمریکایی بنا به زعم خود، اشتباهی ورود پیدا کرده اند، تصریح کرد: این شناورها و تفنگداران با اقتدار و هیمنه نیروی دریایی سپاه مواجه و دستگیر شدند و مقامات آمریکایی مجبور به عذرخواهی شدند و این برای دنیا پیام روشنی به همراه خواهد داشت؛ از پاسداران و سربازان باید تشکر کرد که هرگونه تحرکات دشمن را رصد و به موقع پاسخ می دهند.

 

آیت‌الله حیدری با اشاره به اجرای به زودی برجام و این جمهوری اسلامی ایران تقریبا همه کارها را پیش از زمان معین شده انجام داده است، عنوان کرد: اکنون نوبت غربی‌ها است که باید به وعده و قول های خود عمل کنند اما تا الان که اتفاقی رخ نداده، در حال اعمال تحریم های جدید هستند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جمهوری اسلامی ایران نباید به خارج متکی باشد و خداوند به اندازه کافی به کشور نعمت داده و با اتکا به داخل می‌توان کارهایی انجام داد که در دنیا ناشدنی هستند، بیان داشت: طرح 550 هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب یکی از مسائلی است که ایشان به عنوان اقتصاد مقاومتی عنایت دارند و در دیدار با هیأت دولت تنها این طرح را به عنوان نمونه بارز اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.

 

آیت الله حیدری با اشاره به این نکته که با این کار جمهوری اسلامی ایران در برابر همه تحریم ها بیمه خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای ما همه ملت ایران یکی است اما خوزستان گلوگاه کشور است و اگر مشکلی ایجاد شود با توجه به وجود بیکاری و محرومیت برای کل کشور این مسأله ایجاد خواهد شد؛ همه مسؤولان، نخبگان، نمایندگان حرف واحد بزنند و دراین باره پیگیری هایی انجام شد.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حادثه پاسگاه نیروی انتظامی شهرستان شوش و هجمه سارقانه مسلح که سبب شهادت فرمانده پاسگاه و زخمی شدن یکی از همکاران نیروی انتظامی شد، افزود: باتوجه به هوشیاری و عملکرد به هنگام نیروی انتظامی یکی از سارقان کشته و فرد دیگر نیز به سرعت دستگیر شد؛ نیروی انتظامی برای برقراری امنیت، جان خود را تقدیم می کند که ان شاءالله با خانواده شهیدان محشور شوند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مناسبت های هفته جاری و روز جمعه، چهارم ربیع الثانی، روز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی، اظهار داشت: ایشان عالم بزرگوار اهل بیت عصمت و طهار(ع) و معاصر امامان کاظم، رضا، جواد و هادی(ع) بود.

 

وی با اشاره به روز 26 دی ماه به عنوان روز فرار شاه خائن به ایران اسلامی در سال 1357 و پس از این که تظاهرات و نهضت در تمامی کشور گسترش پیدا کرد، ذلیلانه پا به فرار گذاشت و ملت این روز را جشن گرفت، ادامه داد: مردم اهواز در 27 دی ماه آن سال در حسینیه اعظم و دانشگاه تجمعات مردمی با شکوهی به عمل رساندند که البته مورد هجمه رژیم شاه قرار گرفتند و چند نفر نیز به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند و این روز به چهارشنبه سیاه معروف شد.

 

این مقام مسؤول با گرامیداشت شهادت شهید نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام و یاد و خاطره آیت الله سید مهدی حکیم، خاطرنشان کرد: میلاد امام حسن عسکری(ع) در هشتم ربیع الثانی را تبریک و وفات حضرت معصومه(س) در 10 ربیع الثانی را تسلیت گفت./9453/201/ب2

ارسال نظرات