۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۳۱۱۸۱۰
امام جمعه شهرستان ریگان:

مردم در انتخابات به افراد مکتبی و ولایی رأی دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان ریگان گفت: نماینده ای که به مجلس خبرگان می فرستیم باید شخصی مکتبی و ولایی باشد و با توکل بر خدا در مقابل دشمنان بایستد.
انتخابات مجلس خبرگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: رهبر انقلاب فرمودند، مجلس خبرگان می خواهد روزی که رهبر فعلی در قید حیات نیست، رهبر یعنی کلید دار حرکت انقلاب را انتخاب کند.

 

امام جمعه شهرستان ریگان، اظهار داشت: نماینده ای که به مجلس خبرگان می فرستیم و اجازه تام در انتخاب رهبر به آن می دهیم، اگر این نماینده نفوذی باشد خروجی اش رهبری می شود که غلام حلقه به گوش آمریکا است.

 

حجت الاسلام رنجبر ماهانی بیان داشت: ما اگر نماینده ای به مجلس خبرگان می فرستیم، این نماینده شخصی باشد مکتبی، ولایی و با توکل بر خدا در مقابل دشمنان بایستد، خروجی اش خضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می شود.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، یادآور شد: ما گاهی اوقات وظایف را نمی دانیم، وظیفه مجلس خبرگان اسفالت جاده ها، لوله کشی آب و از این قبیل کارها نیست، وظیفه مجلس خبرگان انتخاب رهبر است این جزء وظایف مجلس خبرگان است.

 

امام جمعه ریگان ادامه داد: رهبر انقلاب در دیگر سخنان خود فرمودند، کسانی که نظام، انقلاب و حتی رهبری را هم قبول ندارند این اشخاص و افراد برای امنیت کشور و برای آسوده خاطر بودن از آب و خاک این مملکت در انتخابات شرکت کنند.

 

حجت الاسلام رنجبر ماهانی خاطرنشان کرد: انقلاب کردن خوب است، اما انقلابی ماندن هنر بزرگ تر است.

 

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، از ابتدای انقلاب ریزش ها و رویش های زیادی داشتیم، عده ای افراد به خاطر ظلم فردی احتمالی به ناحق از اصل انقلاب رویگردان شدند و عده ای به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی مواضع دیگر گرفتند، اما مهم این است که رویش های انقلاب بیشتر از ریزش های انقلاب است.

 

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به نقش رسانه ها بیان کرد: نقش این رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم انکارناپذیر است و هرگاه این نقش مهم بدون جانب داری صورت گیرد، ارزشی دوچندان خواهد داشت و موجب خیر و برکت برای مردم، نظام و جامعه و همین طور گردانندگان این سایت‌های خبری در دنیا و آخرت می شود.

 

امام جمعه ریگان با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند، شهدا شمع محفل بشریت اند، افزود: امروز این شهدا هستند که هدایت کننده و ارشاد کننده می‌باشند.

 

وی در پایان گفت: امروز خون پاک شهید نواب و شهید شیخ نمر جزء خون هایی است که روشن کننده و بیدار کننده است، از این رو اگر کسانی بخواهند جلوی نور افشانی این شهیدان را بگیرند مثل پروانه خواهند سوخت و نام و نشانی از آن ها باقی نخواهد ماند./972/302/ب1

ارسال نظرات