۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۳۱۵۳۳۲
عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلامی:

مدل حکومتی جمهوری اسلامی اساس دیگر حکومت‌ها را به لرزه در آورده است

خبرگزاری رسا ـ عضو فعال کاروان انقلاب اسلامی برپایی گفتمان های اسلامی را عامل پویایی انقلاب دانست و گفت: مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران اساس دیگر حکومت ها را به لرزه در آورده است.
گفتمان انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجیدرضا فولادی عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلامی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های این کاروان اظهار داشت: اندیشه های انقلاب اسلامی ایران باید به گفتمان تبدیل شده و مورد واکاوی و مطالعه و بحث قرار گیرد، این گفتمان ها هستند که پویایی و زنده بودن انقلاب را تضمین می کنند.


حجت الاسلام فولادی ادامه داد: بسیاری از انقلاب های منطقه پس از مدتی دچار رخوت و افول شدند اما انقلاب اسلامی ایران با وجود گفتمان انقلابی همچنان بالنده و شکوفا بوده و پس از 37 سال جایگاهی رفیع در مجامع جهانی به خود اختصاص داده است.


عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان با طراحی سیستم های حاکمیتی همچون القاعده و داعش در منطقه به دنبال الگوسازی مدل انقلابی بوده و قصد دارند مدل مورد نظر خود را جایگزین انقلاب اسلامی ایران قرار دهند زیرا مدل حکومتی انقلاب اسلامی ایران اساس دیگر حکومت ها را به لرزه درآورد.


وی بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی باید در میان نسل های سوم و چهارم نیز ترویج داده شود زیرا این نسل ها محق بهره بردن از اصل این گفتمان بوده و باید در هدف اصلی گفتمان که انتقال انقلاب و بیداری اسلامی به سراسر جهان و حفظ آن تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) است سهیم باشند.


حجت الاسلام فولادی ابراز داشت: کوچک ترین انحراف در مبانی انقلاب باید با برخورد قاطع روبرو شده و رسانه ها برای آگاه سازی و مشارکت مردم در گفتمان انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کنند.


عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلامی افزود: در جریان انتخابات پیش رو باید مردم افرادی را برگزینند که در مقابل تهدیدات دشمنان انقلاب قاطع و محکم بوده و با نهیب آن ها از مواضع خود عقب نشینی نکند، فرد شایسته و اصلح با مواضع انقلاب همسو بوده و تفکرات وی مبتنی بر عدم سازش با دشمنان و مستکبران است.


وی تأکید کرد: باید به مواضع پیشین و کنونی افراد توجه کرد و فرد شایسته را برگزید، کسانی که خواستار مذاکره و همنشینی با آمریکا هستند لایق حضور در عرصه های کلان سیاسی کشور نیستند.


حجت الاسلام فولادی مردم را حامی رهبر و مواضع انقلاب دانست و گفت: کسانی که به مقابله با رهبر و اندیشه های انقلاب برخاستند پاسخ خود را از مردم ایران دریافت کردند، در آینده نیز اگر فردی از اصل نظام منحرف شد باید منتظر سیلی ملت ایران باشد.


عضو فعال کاروان انقلاب اسلامی در پایان اظهار داشت: باید جریان فتنه 88 را زنده نگاه داشت، این جریان و مطرح کردن شورای رهبری ریشه در فتنه و نفوذ دشمنان انقلاب دارد و باید آگاه بود که دشمنان در آینده نیز به فتنه گری و تلاش برای پیشبرد اهداف خود ادامه می دهد./857/پ202/ی

ارسال نظرات