۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۳۱۶۳۲۲
امام جمعه موقت شهرری:

مسؤولان باید هشدارهای رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرری گفت: مسؤولان باید هشدارهای رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند و مردم نیز با تذکر دادن به مسؤولان از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی پاسداری کنند.
حجت‌الاسلام عبدالعلي ابراهيمي، امام جمعه موقت شهرري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری امروز در خطبه اول نماز جمعه که در مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: از مظاهر تقوا، سپاسگزاری مردم از نعمت‌های خداوند است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: امام سجاد(ع) فرمودند خدایا سلامتی و تندرستی دلهای ما را، در یادآوری قدرت خودت و رهایی تن و جانمان را، در شکر نعمت خود قرار بده؛ امام سجاد(ع) یکی از راه‌های سلامتی تن و رهایی از مشقت‌های دنیا را در شکرگزاری نعمت‌های الهی می‌داند.

 

وی افزود: شکر نعمت، سبب افزایش و کفر نعمت سبب ضایع شدن آن می‌شود، یوم الله انقلاب اسلامی تحفه، عطیه و نعمت بزرگ الهی به مردم ایران است.

 

امام جمعه موقت شهرری در ادامه عنوان کرد: حضور پرشور و دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن شکر گذاری از نعمت الهی، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه دوم پس از دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: راهپیمایی 22 بهمن سرآغاز حرکت سیاسی، انقلابی و حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند است.

 

وی افزود: مشارکت در انتخابات 7 اسفند بسیار حساس و جدی است چرا که حضور حداکثری مردم، انقلاب اسلامی را بیمه و دشمنان نظام را ناامید می‌کند.

 

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نیروی هوایی ارتش و فرماندهان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی از دو راهبرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری استفاده می‌جوید.

 

وی افزود: دشمن از به کار بردن راهبرد سخت‌افزاری برای تغییر و مبارزه با ارزش‌های انقلاب مایوس شده است اما در راهبرد نرم‌افزاری شگردهای مختلفی از جمله نفوذ را برای تغییر و استحاله آرمان‌های انقلاب به کار می‌برد و باید ملت مراقب مسأله نفوذ به خصوص در امر انتخابات باشند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب که فرمودند دشمن در لباس دوست به دنبال ضرر زدن به ملت است، عنوان کرد: مسؤولان باید به طور جدی به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اهمیت دهند و مردم با تذکر دادن به مسؤولان از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

 

امام جمعه موقت شهرری در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب 7 اسفند را روز عید انتخابات معرفی نمودند./813/201/ب3

 

ارسال نظرات