۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۳۱۶۷۸۹
رییس مجمع طلاب و فضلای استان همدان مطرح کرد؛

معیارهای انتخاب اصلح در خبرگان و مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ طلاب همدانی مقیم قم در مسجد آیت الله مصطفی خمینی گفت: این اجتماع در روز دوشنبه با حضور طلاب استان همدان در قم برگزار می شود که در این مراسم آیت الله طه محمدی امام جمعه همدان و حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی حضور خواهند داشت.
سيد جلال رضوي مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر رییس مجمع طلاب و فضلای شهر همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ طلاب همدانی مقیم قم در مسجد آیت الله مصطفی خمینی گفت: این اجتماع در روز دوشنبه با حضور طلاب استان همدان در قم برگزار می شود که در این مراسم آیت الله طه محمدی امام جمعه همدان و حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی حضور خواهند داشت.

 

وی با اشاره به اهمیت تقویت شورای نگهبان توسط همه افراد جامعه یادآور شد: همه افرادی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند، به نوعی اصلح هستند و مردم با عنایت به برخی نکات ریز و دقت به برخی موضع گیری ها و رفتارها، نامزدها را نسبت به یکدیگر برتری داده و انتخاب می کنند.

 

عضو هیأت رییسه مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: ما باید نامزدهایی را به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بفرستیم که قانون گرا، هدف مند، برنامه محور، ولایت مدار و در رفع مشکلات مردم و کشور کوشا باشند.

 

وی ادامه داد: کسانی که برای حزب و گروه خاصی فعالیت کرده و منافع آن را بر منافع مردم ترجیح می دهند در میان مردم جایگاهی ندارند و باید دانست که مردم با بصیرت استان همدان در طول سالیان ثابت کرده اند که کرسی و صندلی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را به افرادی می دهند که دارای شجاعت، اعلمیت و بصیرت باشند.

 

حجت الاسلام رضوی مهر خاطر نشان کرد: در نظام اسلامی این مردم هستند که سروشت خود را رقم می زنند و با آراء خویش برگ زرینی دیگری را در کتاب قطور عظمت خویش می افزایند.

 

وی با اشاره به لزوم پرهیز از برخی حاشیه ای انتخاباتی یادآور شد: باید هدف این باشد که در انتخابات از شایعه پراکنی بر حذر باشیم و به کسانی رای دهیم که به ریشه آنان و اطرافیانشان معرفت داشته باشیم تا شرمنده امام و شهدا نباشیم.

 

رییس مجمع طلاب و فضلای استان همدان ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید توان ارائه طرح و برنامه سازی داشته باشد و همه نمایندگان در ای موضوع مدخلیت دارند و در مجلس خبرگان نیز که حساس ترین دوره خود را طی می کند افراد باید به علم، تقوا، شجاعت و بصیرت مسلح باشند.

 

وی در پایان ابراز داشت: مجمع طلاب و فضلای استان همدان پس از جلسات متعدد و با پیروی از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آیت الله غیاث الدین طه محمدی و حجت الاسلام والمسلمی موسوی اصفهانی را اصلح تشخیص داد و پشتیبانی خود را از لیست جامعه مدرسین رسما اعلام کرد./979/302/ب3

 

ارسال نظرات