۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۵۳۷
زاکانی در شهر ری مطرح کرد؛

نقش مهدی هاشمی در پرونده فساد نفتی و کرسنت

خبرگزاری رسا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در شهر ری از حق دلالی 25 هزار میلیارد تومان که قرار بود به یک دلال در پرونده کرسنت پرداخت شود خبر داد و گفت: وضعیت این پرونده بسیار وخیم است.
عليرضا زاکاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضایی زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه آخرین روز تبلیغات در همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان که با حضور پرشور مردم خداجوی شهرری در مسجد فیروز آبادی این شهر برگزار شد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شش گروه، عناصر سلطنت طلب، عناصر متحجر و غیر انقلابی، مارکسسیت‌ها، ملی گراها و عناصر اعتقادی همچون منافقان و نهضت آزادی در مقابل امام راحل قرار داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه همه این گروه‌ها با آغاز انقلاب اسلامی، در اندیشه و روش از امام راحل شکست خوردند، بیان داشت: طی گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد ریزش افرادی بودیم که از دایره انقلاب و انقلاب‌گری خارج شدند و در برابر نهضت امام راحل ایستادند و به کسانی ملحق شدند که از امام راحل سیلی خورده بودند.

 

زاکانی با بیان اینکه امروز سیلی خوردگان امام راحل خود را در کنار ریزش‌های انقلاب قرار داده‌اند، ابراز کرد: امروز عده‌ای از خانواده انقلاب در کنار این افراد قرار دارند که عامدانه و یا غافلانه طمع دشمنان انقلاب را بر انگیخته و درصدد رقابت با نیروهای انقلابی هستند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل در خارج از کشور نظام سلطه را به چالش کشید، تاکید کرد: امام راحل با طرح اسلام ناب محمدی جغرافیای سیاسی منطقه را تغییر دادو آمریکا خاری امروز خود را از چشم انقلاب اسلامی می‌بیند چرا که نمادهای اسلام آمریکایی، تحجر و عناصر سکولار سیلی خوردگان امام راحل بودند.

 

وی با اشاره به توطئه دشمن و ایجاد مسیری برای آینده انقلاب، اظهار داشت: دشمن با مسأله نفوذ درصدد منحرف کردن انقلاب اسلامی از مسیر حقیقی خود است اما غافل از اینکه در مقابل آنان جبهه‌ای مردمی قرار گرفته است که خداباوری، اسلام و باور داشتن به نگاه اجتهادی امام راحل و رهبر معظم انقلاب، تابع رهبری و خادمی مردم از ویژگی بارز آن است که در مسیر فداکاری برای حفظ انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

زاکانی با اشاره به اینکه امروز آمریکا در صدد ایجاد یک هژمونی و جهانی است که همه کشورها تابع او باشند، گفت: آمریکا به دنبال آن است که از نظر سیاسی و امنیتی در جهان حرف اول را بزند و در جهت اقتصادی جیب اربابان جهان خوار را پر کند و همچنین کسانی که در داخل کشور امید دشمنان ما را برانگیختند به دنبال آن هستند که به مناصب و قدرت دست یابند تا بتوانند ثروت‌های کلان را بر دارایی خود اضافه کنند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  بهره‌مندی از قدرت و افزودن به ثروت و خرج ثروت در مسیر رسیدن به قدرت را روش و مسیری بود که عده‌ای در طول این 37 سال تجربه کردند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال 81 فرمودند خطرناک‌ترین نوع فساد، فساد پیوستگی ثروت و قدرت در جامعه است؛ در مقابل آنان گروه وفاداران به انقلاب اسلامی، که درصدد رشد و تعالی انقلاب اسلامی و ساخت ایران الگو در زمینه مادی و معنوی هستند و شعار آنان معیشت، امنیت و پیشرفت انتخاب کردند تا گره اقتصادی مردم باز شود.

 

وی با اشاره به پرونده کرسنت، گفت: پرونده کرسنت آنقدر وخیم است که قرار بود یکی از دلالان این پرونده 25هزار میلیارد تومان مزد دلالی بگیرد که نام فرزند آقای هاشمی، مهدی هاشمی در صدر این پرونده است.

 

زاکانی در پایان خاطر نشان کرد: سابقه درخشان افراد انقلابی مشخص است و ما باید در روز جمعه به فرمایش رهبر معظم انقلاب به کل لیست رأی دهیم./813/پ202/ج

ارسال نظرات