۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۳۲۱۲۷۵
با مشارکت بیش از 70 مسجد و تشکل مذهبی؛

خاطرات انقلابی دهه 50 و 60 در قاب تصویر ثبت شد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای شهر بازگویی خاطرات و رشادت های شهیدان را راهکار مقابله با دشمن دانست و گفت: امروزه دشمن از هر ابزاری برای ضربه زدن استفاده می کند که بازگویی خاطرات و رشادت های همه کسانی که در عرصه های مختلف همت داشتند یکی از بهترین ابزارهای مقابله با توطئه های دشمن است.
انقلاب اسلامي انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم اختتامیه فراخوان تصاویر انقلابی از دهه 50 و 60 «مجاهدت بزرگ» با مشارکت بیش از 70 مسجد و تشکل شب گذشته در فرهنگسرای انتظار برگزار شد.

 

 

بر اساس این گزارش، بیش از 70 مسجد و تشکل با ارسال تصاویر انقلابی از دهه های 50 و 60 در این طرح شرکت کردند و 30 هزار عکس به دبیرخانه این فراخوان ارسال کردند که در مرحله دوم طرح که ثبت خاطرات دهه های 50 و60 می باشد، آغاز شده است.

 

 

خلیل موحدی، عضو شورای شهر مشهد در این مراسم با تأکید بر حفظ ارزش ها و آرمان ها، اظهار کرد: در معارف دینی ما همواره بر زمان و مکان های خاص توصیه شده است.

 

 

وی با اشاره به لزوم ثبت و معرفی ارزش ها و آرمان ها، بیان کرد:  اگر افزون بر آثار معنوی نگاهی دقیق تر بر توصیه ها و معارف دینی داشته باشیم به این نکته دست خواهیم یافت که تلاش برای حفظ ارزش ها و آرمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در جهت ثبت و معرفی آنها به نسل آینده تلاش کنیم.

 

 

موحدی به اقتدار و اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه نظام اسلامی در جهان غوغا بپا کرده است و اثرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه و جهان غیرقابل انکار است.

 

 

این عضو شورای شهر بازگویی خاطرات رشادت های شهیدان را راهکار مقابله با دشمن دانست و گفت: امروزه دشمن از هر ابزاری برای ضربه زدن استفاده می کند که بازگویی خاطرات و رشادت های همه کسانی که در عرصه ها مختلف همت داشتند، یکی از بهترین ابزارهای مقابله با توطئه های دشمن است.

 

 

گفتنی است در این مراسم از صاحبان برترین آثار واصله تقدیر به عمل آمد./1310/202/ب1

ارسال نظرات