۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۳۲۲۴۱۲
آیت الله دری نجف آبادی:

اتحاد برای مقابله با توطئه‌های دشمنان ضرورتی مهم است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی در تلاش هستند و از تمامی ابزارها در این مسیر استفاده می کنند و در این راستا اتحاد و هم قسم شدن در مواجهه با این توطئه ها یک ضرورت است.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در خطبه های نماز جمعه اراک، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را سرمایه ارزشمند نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مسؤولان و کارگزاران نظام باید همواره قدردان زحمات مردم ایران اسلامی باشند.

 

برگزاری انتخابات هفتم اسفند یکی از مهمترین رویدادهای سال 94

آیت الله دری نجف آبادی  با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال 94، افزود: حضور گسترده مردم نقشه های شوم بدخواهان را نقش بر آب کرد.


عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار ایران با حضور در پای صندوق های رای به همه دنیا نشان دادند که گفتمان دموکراسی در این کشور بیشتر از همه نقاط دنیا اجرائی می شود و نظام اسلامی برای آراء مردم احترام ویژه ای قائل است.

 

امام جمعه اراک  اظهار داشت: ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشارکت گسترده خود در مناسبت های مختلف، عشق و علاقه خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان داده اند، بنابراین مسؤولان نیز باید به پاس قدردانی از ملت باید خدمت بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 
آزمایش های موشکی نیروهای مسلح

وی در رابطه آزمایش های موشکی نیروهای مسلح در روزهای اخیر نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ولایت فقیه و تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح، به عنوان قدرت برتر منطقه شناخته شده است.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی در تلاش هستند و از تمامی ابزارها در این مسیر استفاده می کنند و در این راستا اتحاد و هم قسم شدن در مواجهه با این توطئه ها یک ضرورت است.

 

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مسافرت های نوروزی

امام جمعه اراک در ادامه مردم را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مسافرت های نوروزی سفارش کرد و گفت: تصادف ها خسارت های جانی و مالی و زیان های جبران ناپذیری به نظام وارد می کند و مردم باید با رعایت اصول راهنمایی و رانندگی در تعطیلات نوروزی، این قبیل حوادث را به حداقل ممکن برسانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروز، والدین باید توجه بیش تری به برنامه ریزی و مطالعه درسی فرزندان خود داشته باشند و همچنین والدین باید در این ایام برنامه ای منظم تنظیم کنند که در آن بخشی از اوقات دانش آموز به درس خواندن و رفع اشکال و بخشی دیگر به تفریح اختصاص یابد.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  در ادامه با بیان اینکه اهل بیت(ع) به اعتراف تمامی محققان ادیان بهترین الگو برای خانواده ها هستند، افزود: الگوگیری خانواده ها از زندگی اهل بیت(ع) ضروری است و ساده زیستی، قناعت، عدالت، توجه به مستمندان و محرومان، بخشش و  بزرگواری، صبر، احترام به والدین، شجاعت و ... از ویژگی های مهم اهل بیت(ع) است که باید آن را الگو قرار داد./842/
201/ب2

ارسال نظرات