۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۳۲۳۱۲۲
در روزهای آغازین سال 95 صورت گرفت؛

حضور خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی در سوریه

خیرگزاری رسا ـ خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی در سوریه در محل شهادت این شهید حاضر شده و با آرمان های وی تجدید پیمان کردند.
سردار شهيد حسين همداني
حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار داشت: خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی در سوریه در محل شهادت این شهید حاضر شده و با آرمان های وی تجدید پیمان کردند.
 
وی افزود: در ایام نوروز طی تماسی تلفنی از سوی خانواده این شهید بزرگوار از سفر آنها به سوریه برای زیارت حضرت زینب(س) و مشهد شهید همدانی مطلع شدم و بنده برای آنها دعای سلامتی سفر را قرائت کردم.
 
رییس مجمع طلاب و فضلای استان همدان خاطرنشان کرد: هنگامی که این خبر را شنیدم منقلب شدم و به یاد آخرین تماس شهید حسین همدانی از فرودگاه افتادم.
 
وی ادامه داد: زمانی که پشت تلفن مشغول خواندن دعای سفر برای این خانواده بودم صدای همسر شهید همدانی را شنیدم که گفت دعا کنید توفیق شهادت نصیب ما شود تا به مقام آن شهید بزرگوار برسیم.
 
حجت الاسلام رضوی مهر تصریح کرد: تمام خانواده این شهید بزرگوار از آن جا که در مکتب جهادی پدر پرورش یافته اند مانند او شعاع نور ولایت مداری، شهادت طلبی و عشق به رهبری در زندگیشان موج می زند./979/302/ب1
ارسال نظرات