۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۴۲۸۹۲۳
رضایی:

پدیده نفوذ به دنبال تضعیف جایگاه رهبری انقلاب اسلامی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تضعیف جایگاه رهبری و جداسازی مردم از رهبری نظام در کنار پدیده نفوذ رخ می دهد، گفت: نمونه های عینی آن را در نوع رفتار واشنگتن در صدور روادیدهای فوری به اقشار خاص از جمله هنرمندان می توان مشاهده کرد.
محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شب گذشته در جمع پیشکسوتان سپاه عاشورا، با اشاره به تقابل نظام اسلامی با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، اظهار داشت: نبرد امروز به حوزه فرهنگ و اقتصاد کشیده شده است.

 

وی با بیان اینکه در این قرارگاه زمینه ارتباط و انتقال تجارب از پیشکسوتان به جوانان سپاهی میسر است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد تا با نفوذ به جریان اصیل انقلاب و اسلام مانع از تحقق فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری شود و در حرکت انقلاب کندی ایجاد کند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آرایش نظامی دشمن در منطقه و خارج از مرزهای کشور مقابل منافع کشور، ابراز داشت: در زمان حاضر دشمن با آرایش جدید در حوزه های اقتصادی و فرهنگی در داخل ایران و مناطق تحت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه به مصاف ما آمده است.

 

وی با بیان اینکه که برای برون رفت از شرایط موجود باید راهکارهایی عملی و اصولی را در پیش گرفت و البته تنها راهکار در این رابطه عمل به توصیه های رهبری است، خاطرنشان کرد: توجه و پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب و عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی مهم ترین راهکار خروج از شرایط امروز اقتصادی است.

 

هدف آمریکا جدا کردن مردم از نظام اسلامی است

رضایی جدا کردن مردم از نظام و تضعیف رهبری را از دیگر اهداف اصلی آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دانست، ابراز داشت: دشمن امروز برای رسیدن به این دو هدف کارهای تبلیغاتی به منظور تغییر ارزش ها با استفاده از ماهواره ها انجام می دهد.

 

وی از تلاش آمریکا برای نفوذ نظام سرمایه داری به ایران خبر داد و گفت: آنها تلاش های بسیاری در این زمینه انجام می دهند، این تقابل را می توان همان تقابل جبهه جاهلیت و اسلام ناب محمدی دانست.

 

رضایی با اشاره به اتحاد دشمنان اسلام علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: این اتحاد نامیمون می خواهد میان اسلام، ایران و اسلام ناب فاصله بیندازد؛ آمریکا تلاش دارد نفوذ ایران در کشورهای منطقه را کم کند تا ایران به مرزهای داخلی خود محدود شود.

 

وی با بیان اینکه تضعیف جایگاه رهبری و جداسازی مردم از رهبری نظام در کنار پدیده نفوذ رخ می دهد، بیان داشت: نمونه های عینی آن را در نوع رفتار واشنگتن در صدور روادیدهای فوری به اقشار خاص از جمله هنرمندان و نخبگان و دانشگاهیان می توان مشاهده کرد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به پیشکسوتان سپاه عاشورا، گفت: امروز در چنین شرایطی بچه های انقلاب نباید نظاره گر باشند، بلکه اقدامی متناسب با شرایط کنونی باید انجام داد که در این مسیر نقش پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ بسیار تعیین کننده است.

 

رضایی با بیان این که هدف از اقتصاد مقاومتی در ارکان مختلف جامعه باید تحقق نظرات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد که برای این منظور باید نهضت مردمی در کشور شکل بگیرد، تصریح کرد: امروز باید پیشکسوتان سپاه تجربیات ارزشمند خود را به پاسداران جوان منتقل کنند./854/202/ب2

ارسال نظرات