۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۴۲۹۳۸۷
امام جمعه گلپايگان:

حوزه هاي علميه دغدغه حفظ نظام را دارند

امام جمعه گلپايگان با تأکيد بر اينکه حوزه هاي علميه به عنوان پيشاني نظام و کساني که دغدغه حفظ نظام را دارند، بايد در عرصه هاي مختلف بدرخشند، گفت: روحانيت بايد دشمن و ترفندهاي دشمن را بشناسند.
حجت الاسلام محمد رضا اسماعيلي

حجت الاسلام محمدرضا اسماعيلي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به اينکه بعد از انقلاب اسلامي روحانيت احساس کردند که به وظيفه خود عمل کرده و به هدف رسيده اند، افزود: مقصد ما طولاني است و براي رسيدن به آن بايد تلاش و مجاهدت بيشتري کرد.

 

وي افزود: رهبر معظم انقلاب تأکيد بر انقلابي ماندن حوزه هاي علميه کرد که در غير اينصورت احتمال مصادره اصل انقلاب وجود دارد.

 

حجت الاسلام اسماعيلي با تأکيد بر اينکه حوزه هاي علميه به عنوان پيشاني نظام و کساني که دغدغه حفظ نظام را دارند، بايد در عرصه هاي مختلف بدرخشند، گفت: روحانيت بايد دشمن و ترفندهاي دشمن را بشناسند.

 

امام جمعه گلپايگان با بيان اينکه مردم همواره نياز به راهنما دارند و حوزه هاي علميه بايد نقش راهنما بودن خود را ايفا کنند، تأکيد کرد: راهنما و مرزبان نمي تواند به مسائل بي تفاوت و در حاشيه باشد.

 

حجت الاسلام اسماعيلي با بيان اين که مردم همواره نياز به راهنما دارند و حوزه هاي علميه بايد نقش راهنما بودن خود را ايفا کنند، گفت: روحانيت بايد دشمن و ترفندهاي دشمن را بشناسند.

 

به گفته وي، حوزه هاي علميه افزون بر مرزباني از عقايد، افکار و انديشه ها، بايد توجه به جامعه و حرکت آن در مسير اهداف امام راحل داشته باشند.

 

وي با اشاره به اينکه حوزه هاي علميه به عنوان چشم هاي تيز بين نظام بايد همواره دشمن را بشناسند و براي مقابله با نقشه هاي دشمن از ابزار لازم استفاده کنند، گفت: نقشه هاي دشمن متفاوت است، از اين رو مقابله با آن نيز بايد متفاوت باشد.

 

حجت الاسلام اسماعيلي با اشاره به اينکه زماني با منبر و حال فزون بر آن با بهره گيري از فضاي مجازي بايد اقداماتي را انجام داد، ابراز کرد: حوزه هاي علميه بايد از دستاوردهاي انقلاب، نظام و شهدا حفاظت کنند.

 

امام جمعه گلپايگان با بيان اينکه حوزه هاي علميه بايد در وسط ميدان باشد، گفت: اگر حوزه هاي علميه بي تفاوت باشند، دشمن نفوذ خواهد کرد که آن زمان براي انجام اقدام لازم دير است./302/1307/ب1

ارسال نظرات