۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۳۰۰۳۶
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان کرمان:

خواب دشمنان نظام با انتخاب آیت الله جنتی آشفته شد

حجت الاسلام سنجری گفت: آیت الله جنتی هرگز اجازه ندادند دست های آلوده به سیستم انقلاب ورود یابند به همین جهت خار چشم دشمن هستند ایشان همان فردی هستند که هم اندیشه و هم عمل انقلابی دارند از این رو با انتخاب ایشان خواب های دشمن آشفته خواهد شد.
سنجری

حجت الاسلام محسن سنجری مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، ضمن اظهار خرسندی نسبت به انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری در رابطه با حساسیت دشمن نسبت به ورود ایشان در خبرگان رهبری، اظهار داشت: از آنجا که شخصیت بزرگوار و فهیمی چون آیت الله جنتی همواره در طول زندگی انقلابی خود ذره ای لغزش نداشتند و همیشه نسبت به نظام و ولایت فقیه وفادار بودند؛ طبیعی است که خار چشم دشمنان و سد راه ایشان باشند.

 

وی بیان داشت: با نگاه به زندگی شخصی ایشان در می یابیم که در مسائل مربوط به نظام و دین حتی نسبت به خانواده خود که عزیزترین اشخاص برای هر انسانی است، تعارف نداشته و حاضر نیستند از موقعیت خود استفاده کرده و فرزند خود را از حکم نظام برهانند.

 

حجت الاسلام سنجری عنوان داشت: این صلابت ایشان به دشمن ثابت کرد که چنین شخصی مطمئنا در برابر دشمن کوتاه نیامده و همچنان تا پای جان ایستادگی خواهد کرد همچنان که همیشه شاهد اقدامات انقلابی ایشان در سالهای حضورشان در نظام بوده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن با نقشه ها، طرح ها و برنامه هایش به دنبال روزنه ای برای نفوذ در نظام جمهوری اسلامی است که با انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان این روزنه نفوذ در خبرگان بسته شد چنانچه در زمان مسؤولیت ایشان در شورای نگهبان نیز با اقتدار هر چه تمام تر در مقابل هجمه های دشمن ایستادند و سد راه ناپاکان شدند.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان تصریح کرد: آیت الله جنتی هرگز اجازه ندادند دست های آلوده به سیستم انقلاب ورود یابند به همین جهت خار چشم دشمن هستند ایشان همان فردی هستند که هم اندیشه و هم عمل انقلابی دارند از این رو با انتخاب ایشان خواب های دشمن آشفته خواهد شد.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه خبرگانی که طبق فرمایشات رهبری باید فکرو اقدام و عمل انقلابی داشته باشند؛ آگاهانه دشمنانی که سعی در عدم انتخاب سه عالم بزرگ چون آیت الله جنتی، آیت الله مصباح و آیت الله یزدی را داشتند ناامید کرده و "نه" محکمی به آنان گفتند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند و خط بطلان بر آمال و آرزو های دشمن کشیدند.

 

این مقام مسوول اضافه کرد: انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان؛ انتخابی انقلابی بود که در بر دارنده پیام محبوبیت آیت الله جنتی در میان مردم و مسوولان نظام بود از این رو آنان که دل در گرو انقلاب دارند ثابت کردند که اهمیت حضور آیت الله جنتی در عرصه انقلاب و نظام فراتر از آن چیزی است که در ذهن ها وجود داشت و ایشان همچنان می توانند در عرصه های مختلف انقلاب حضور پر رنگ و تاثیر گذار داشته باشند.

 

حجت الاسلام سنجری افزود: البته انتخاب ایشان به دشمنان فهماند که گوشی برای شنیدن یاوه های آنان وجود ندارد و همه نقشه هاشان نقش بر آب است چنانچه شاهد بودیم با تمام سم پاشی هایی که آنان در رابطه با عدم حضور این بزرگوار در خبرگان داشتند، به کوری چشم دشمنان با رای مردم بصیر و انقلابی ایشان به مجلس خبرگان راه یافته و با ریاست ایشان در خبرگان انگار یزدی ها و مصباح ها در مجلس خبرگان راه یافتند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه خبرگان نیاز به تجلیل ندارند گفت: شخصیت های برجسته و مجتهد خبرگان رهبری برای این انتخاب آگاهانه و انقلابی نیاز به تشکر ندارند اما از آنجا که تشکر از مخلوق در واقع تشکر از خالق است از ایشان تشکر می کنیم و انتظار داریم هر کس با هر آنچه در توان دارد این اقدام انقلابی را به گوش همگان برساند تا بابی برای رسوایی هر چه بیشتر دشمنان باشد تا بدانند نمی توانند با دسیسه هایشان ما را به زانو در آورند./302/9703/ب1

ارسال نظرات