۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۳۳۳۸۶

اعزام نیروی متخصص به حرم مطهر حضرت زینب برای تعمیر و بازسازی

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: اعزام نیروی متخصص به حرم مطهر حضرت زینب(س) برای تعمیر و بازسازی این حرم از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی است.
عتبات عالیات

جعفر دهنوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی نقش عمده‌ای در بازسازی عتبات عالیات عراق بر عهده دارد و در حال حاضر بازسازی اماکن مقدسه در دستور کار قرار دهد.

 

وی درادامه درباره برنامه های ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد افزود: با توجه به تغییرات نمایشگاه امسال ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی غرفه‌ای با محوریت عترت در این نمایشگاه برپا  کرده است.

 

دهنوی اظهار کرد: در این نمایشگاه پروژه‌های در دست اجرای این ستاد در شهرهای مختلف عراق بیشتر به مردم معرفی می‌شود تا علاقه‌مندان با شناخت هر پروژه و دریافت شناسه واریزی کمک‌ها و نذورات خود را همچون همیشه به تکمیل این پروژه‌ها اختصاص دهند.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی تأکید کرد: کمک‌های مردمی در قالب وجوه نقدی، جواهرات و حضور نیروهای افتخاری در سطوح مختلف فنی بوده و تاکنون توانسته نمایی از ارادت مردم ایران و خراسان رضوی را به نمایش بگذارد.

 

دهنوی ادامه داد: این کمک‌های مالی را می‌توان تنها به علت عزیز بودن مرقد امامان (ع) دانست که هیچ ارتباطی به حکومت‌ها ندارد.

 

وی افزود: تکمیل پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات، جنبه مردمی دارد و این امر برخاسته از شور و عشق مردم کشور ماست.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی درادامه از فعالیت این ستاد در بازسازی حرم حضرت زینب(س) خبر داد و گفت: در اقدامی نو، بازسازی حرم مطهر حضرت زینب(س) را شروع کرده‌ایم.

 

دهنوی اظهار کرد: موضوع اعزام نیروی متخصص به حرم مطهر حضرت زینب(س) برای تعمیر و بازسازی این حرم نیز از دیگر اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی است.

 

وی عنوان کرد: تهیه ساعت‌های سردر ورودی حرم حضرت زینب(س) را ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی بر عهده گرفته است.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی ادامه داد: با کمک نذورات مردم در حال حاضر دو ماشین کف شوی حرم مطهر حضرت زینب (س) را که خراب‌ شده بودند، تعمیر کردیم./302/934/ب1

ارسال نظرات